Andras Horvath
Andras Horvath
Andras Horvath

Iratkozz fel a csatornámra, csak egy klikk: tinyurl.com/SubsHandras
🤗
Támogass kérlek: patreon.com/handras
Instagram: instagram.com/handrashu/
Facebook: facebook.com/Handras-309051276231390/
Blogom: www.handras.hu
Ezeket használom: kit.com/Handras

Youtube Tagság
1:36
Paksi NAPerőmű
21:28

Paksi NAPerőmű

2 hónapja

Gréta
15:38

Gréta

2 hónapja

Zöld az új sárga!
13:30
Ne mutogass ujjal!
18:36
Az első millióm
14:49
Ez lesz a jövő?
11:15
Mercedes EQC - Vezettem
18:47
100 000 - LIVE
14:22

100 000 - LIVE

10 hónapja

Megjegyzés
  1. Sándor Besse

    Sándor Besse10 perccel

    Szóval nekem egy Toyota Prius 2 van és az még "csak" a sima hybrid, tehát nem a pluginos. A fogyasztása vegyes üzemmódban 5.5l/100km. Mondjuk télen meg inkább olyan 7l/100km körül van. Számomra ez is már egy nagy előrelépés volt a 20 éves Toyota Avensis után, ami simán megevett 9-10l-t 100km-en. Remélem 2-3 év múlva tudok majd venni egy olyan elektromos autót ami megfizethető max. 5 millióért, és legalább akkora mint a mostani Prius. :)

  2. Andreas Papandreu

    Andreas Papandreu32 perccel

    Városba tizenkilinctamillióért elektromosat venni, a hülyének is megéri. Tudom, a fél ország Bp-re jár dolgozni, mindennap dugókat generálva, egymást kerülgetve, órákig üres parkolóhelyet keresve, büdösítve, fékporral fűszerezve a levegőt. Nájsz. A lényeg: a kényelméről senki(!) sem képes lemondani, tömegközlekedéssel munkába / hazajárni, mert ő bizony nem utazik együtt a plebsszel, mi az hogy! Aztán meg sírnak, hogy órákat állnak a dugóban - de legalább nem szennyez, aki elektromosat használ, hát gratulálok! Az nem zavar, hogy mennyi időt "égetsz el" az életedből a dugóban? Mennyit idegeskedsz, ha valaki balesetet okoz, téged feltart? Nem. Mindig autózol, mit számít, mibe kerül - nem csak az áram / tüzelőanyag árát kell nézni! -, te akkor is játszod az eszedet a dugóban, mert te megteheted és ezt meg is mutatod. Mindennap! Mondjuk csúsztatott munkakezdés, az megvan? Akkor eloszlana a tömeg, de hát a munkaadó / munkavállaló, óvoda / iskola sem rugalmas, mindenkinek koppra reggel 8-ra oda KELL érnie, ahova. Talán egy kis szemléletváltással - mondjuk a munkatársad ha a fele hazautadon ugyan arra megy mint te és van onnan tömegközlekedési csatlakozás, mi lenne, ha 2 autó 1-1 ember helyett 1 autó 2 emberrel már spórolnál egy parkolóhelyet, vagy ő, kicsit csökkenne a dugó - valamennyire redukálni lehetne az állandó dugókat. Így talán kevesebb szennyezőanyag jutna a környezetbe. Vagy ez nem járható út számodra? Hm? Senkinek sem?

  3. Lóránd

    Lóránd36 perccel

    Nini,én a Pdtdi Superbemmel is 6,5 literrel járok...Nahát...

  4. Marcikutyaful

    Marcikutyaful54 perccel

    Szentendre és Csobánka között Kraz-zal jártunk. Annak is egyliteres fogyasztása volt...kilométerenként.

  5. Andras Pellionisz

    Andras PellioniszÓrája

    A hibrid hatótáv és fogyasztás kicsit elgondolkodtató. Két előnye és hátránya van a fából vaskarikának is. Gyúlékonyság és rozsdásodás!

  6. Márton Boldizsár Kálecz

    Márton Boldizsár KáleczÓrája

    Én sem hiszek a plugin hibridekben. Teljesen egyetértek az elmondottakkal, mindegy melyik üzemben mész, a másik típusú hajtásláncot cipeled, emiatt egyik sem lesz igazán gazdaságos. Mellesleg ennek az árából lehet venni egy full elektromosat is. 200km-t tud egy töltéssel. Olyan hosszú útra, amit 1-2 közbenső töltéssel nem lehet megoldani, szerintem érdemes inkább a repülőt választani :)

  7. Bence

    BenceÓrája

    Nem akarok kötekedni, de nem teljesen értem mi volt ennek a tesztnek az értelme. Szerintem a hibrid autó arra való, hogy agglomerációból ingázók autópályán vagy országúton a belsőégésű motor segítségével bejutnak a városba, ahol aztán majd az elektromos hajtás segítségével közlekednek. Ehhez képest láthattuk, hogy tisztán elektromosan hogyan lehet beérni éppen csak a város szélére, mikor szemmel láthatóan nincs csúcsforgalom. Szerintem azt kellett volna tesztelni, hogy mondjuk egy csak benzinmotorral szerelt autóhoz képest mennyivel fogyaszt kevesebbet a reggeli vagy délutáni dugóban az agglomerációból történő bejutás/hazajutás közben. Na mindegy, én nem értek hozzá....

  8. Lajos Tóth

    Lajos TóthÓrája

    Köszi András! Tetszett a végső konklúziód. Én is pont ezért választottam ezt a modellt. Havi 20-22 nap inga, 3 gyerek (+1-2 osztálytárs) cipelése edzésre, hazafelé bevásárlás. Havi egyszer nagymamák vidéken vagy majd nyaralás. Erre pont ideális ez a modell. Várom a nagycsaládoknak való tiszta elektromos autókat. Addig meg Superb iV. :)

  9. Rrr Bbb

    Rrr BbbÓrája

    Ha csak árammal mész, akkor nem érdemes 95-ös e10 bele, mert megromlik, eltaknyosodik

  10. Sándor Tóth

    Sándor Tóth2 órája

    Kar, hogy a Toyota nem feltoltos hybriddel ennel kevesebbet eszik.... Ertem en, hogy a varosban teljesen tiszta de mindenkinek a fogyasztas szamit.

  11. Gellért Déri

    Gellért Déri2 órája

    Bejön ez a plug-in hibrid! Jol el lett mondva minden, köszönöm!

  12. Attila Gál

    Attila Gál2 órája

    András imádom amikor a dízel leszólód, de a mai benzinesek is ugyan azokkal a gondokkal küzdenek. Mivel már mind közvetlen befecskendezéses ugyan úgy probléma a NOx, és a füstölés is. ha alájuk nézel ott is részecskeszűrőt találsz. Csak most még senki nem foglalkozik ezzel. Az első áldozat a dízel aztán majd jön a nagy benzin botrány is :D Hosszú távra még mindig a dízelé a pálma. Egy menedzser vagy üzletkötő megy napi 400km az majd le áll ezt töltögetni ? vagy szabad töltőket vadászni. Ez a 100km alatti hibrid csak idő húzás semmi más.

  13. Molnár József

    Molnár József2 órája

    Megvennék a plug-in hibrideket is a cégek, ha nem kerülne 10+ millióba egy ilyen autó. Én napi 2-300 km-t utazok, majd a munkahelyemen/munkaterületen pedig 30-40 km-t megyek, amire meg pont elég lenne az elektromos hatótáv, majd otthon vagy akár az irodába fel tudnám rakni tölteni. Ameddig nem mennek 5 millió alá az ilyen autók, addig a nagy cégek se fognak venni belőle. Megvesz egy alap felszereltségű kisebb olcsóbb dízeles autót ami fogyaszt max 5 litert, és még kedvezményt is kap az üzemanyagból és még az áfát is vissza tudja igényelni. A szerviz meg már megint egy külön történet. Az irány jó, csak még az árak nincsenek a földön.

  14. Vagyokkk Ennn

    Vagyokkk Ennn2 órája

    Kiterdekel

  15. Kálmán Mikóka

    Kálmán Mikóka2 órája

    Szerinem is tök hülyeség a hibrid... ha nem a bezinmotor cipeljük fölöslegesen, akkor az akkumulátort és a villanymotort... Egyébként a benzinmotorral való töltésnek az lenne az értelme, hogy a motort folyamatosan a fajlagos legjobb fogyasztáson (leadott teljesítmény/fogyasztás) tartja, tehát annyira terheli a motort, hogy épp tudja tartani a sebességet. Hogy veszteségekkel együtt így összességében tényleg nem fogyasztunk-e többet, azt szerintem még a gyártó sem tudja... Egyébként meg ha kijön átlagban 5,3 liter fogyasztás, plusz elektromos áram fogyasztás, plusz drága akkumulátor stb. stb.... Nem járunk jobban egy sima kisfogyasztású autóval inkább??

  16. Péter Kerekes

    Péter Kerekes3 órája

    szia András. egy érdekes szemszög a céges autó vásárló akiknél most a phevek nulla forintos céges autó adója tuti adu ász... egy villany auto otthoni töltése elég komoly befektetés.... nem egyszerű a képlet

  17. Gergő Tar

    Gergő Tar3 órája

    Már évek óta Plug In hybrideket használok,jelenleg egy Audi a3 etront.Nekem otthoni töltési lehetőség nincs.A legtöbb 11kw-os töltőknél 90-110 Ft között lehet tölteni ez a 20kwh fogyasztás plusz 3 fok alatt télen 30-40kwh is lesz és ha nincs otthoni töltési lehetőseged akkor télen drágább lesz mintha tankolnál benzint.Sajnos ha nem lesznek állami ingyenes töltők semmi értelme nem lesz a Plug in hybrideknek ha zöld szeretnél lenni, annyit nyerhetsz vele hogy nincs reg adó és zöldrenszámod lesz de nem leszel zöld.

  18. Dávid Molnár

    Dávid Molnár4 órája

    Kedves András! Nagyon szeretem a videóidat, hasznos információkat osztasz meg az elektromos autók világáról, viszont egy kérdés felmerült bennem. A plug in hybrid esetén sokszor kiemeled, hogy a benzin motort cipeli az ember. Egy nagy hatótávú elektromos autó esetén nem ugyanez a helyzet? Feleslegesen cipelek egy 400 km hatótávú akkumulátort, ha csak napi 20 km-t megyek. Plusz környezet terhelés a nagyobb és még nagyobb akksikat előállítani. Ha az elektromos autózás a környezetvédelemről, és a gazdaságos városi autózásról szól ( napi 0-50 ), akkor ezzel szembe megy az ipar. Számomra egyértelmű hogy nem a környezetvédelem a cél, hanem a profit. A környezetvédelem manapság egy olyan ütőkártya , amivel ügyfeleket lehet szerezni. Nem mindegy hogy egy benzinmotort vagy egy feleslegesen nagy akkumulátort cipelek naponta ? Dehogynem. Dr. Hanula Barnabás egyetemi prof.-nak nagyon jó előadásai vannak. Az ő mérnöki tudása megkérdőjelezhetetlen. A tesla sem erkölcsös mérnököket alkalmaz, hanem olyat, amelyik profitot termel.

  19. Imre Fodor

    Imre Fodor4 órája

    5,3 literes fogyasztás egy ekkora benga autótól egészen elképesztő.

  20. Steve S

    Steve S4 órája

    Ez sem a videjóvágós HU-gosreknek lett tervezve hála Istennek. Végre egy profi gép. Persze építgethetsz magadnak PC-t de az nem ugyanez a gép lesz. Értelmetlen az összehasonlítás egy PC-vel. Ez a gép brutál.

  21. Ádám Kenyeres

    Ádám Kenyeres5 órája

    Bocsánat de akkor egy ehhez közeli állapotot simán produkál egy Lexus NX300h, Lexus IS300h. Ugyanez a luxus, megbízhatóbb márka, nem kell szarakodni a töltögetéssel és fixen 7-8 litert fogyaszt minden környezetben. Oké nem lehet állítgatni hogy mikor kapcsoljon a motorja mert a legtöbb helyzetben beállítás ellenére is magától amikor érzi akkor rákapcsol de valahogy még mindig inkább ezek avagy Toyota RAV4 hybrid mint egy ilyen "cseh" csoda :)

  22. Sz Feri

    Sz Feri5 órája

    Szia András! Még egyszer megnéztem ezt a sorozatot, mert nagyon megindító, és tanulságos! Köszi, hogy megosztottad, és persze az összes többi autós videóidat is!!! További sok sikert, és kívánom, hogy legyél boldog! :) SzFeri

  23. Laci Gajdos

    Laci Gajdos5 órája

    Hibrid tulajként (2014 VW Jetta fullhibrid) úgy vélekedek ,hogy a hibridhajtás nem létjogosult. Túl komplex, túl sok hibalehetőség. Csak a EU kibocsájtási kvótái miatt léteznek. A hidropneumatikus rendszert is a drágasága és túlzott komplexitása vitte a sírba. A légrugó sokkal olcsóbb, 1xűbb rendszer. Ahogy a sima belsőégésű motor és a tisztán elektromos is jobb.

  24. Norbert

    Norbert5 órája

    1.9tdi kell Belle tenni a 1.4tsi helyet

  25. diospogi

    diospogi5 órája

    A jó múltkor, Aquincumnál kellett sétálnom, gyakorlatilag az út mellett, iszonyat zajban (és szmogban de ez most nem fontos), arra gondoltam milyen jópofa lenne egy tesztet csinálni nagyobb mennyiségű elektromos autóval, pl egy csendes este, hogy milyen lenne a város zaja ha csak elektromos autók közlekednének, és persze megmutatni / mérni milyen most.

  26. Zoltán Tóth

    Zoltán Tóth5 órája

    "sokkal jobbak kijövünk pénzben" az elektromossal. Ez igaz lehet, viszont 10M+ Ft-os autónál a spórolás csak marketing. Nem érdekel. Az a lényeg, ha le kell menni horvátba ne kelljen gondolkozni, hogy oda érünk e, lesz e töltő.

  27. Én egymagam

    Én egymagam5 órája

    Autópályán, ha nem nagyon siet az ember, sokat lehet spórolni a szélárnyákozással. Épp a héten teszteltem a saját autómmal, ami egy öreg 1.8 benzines kombi. 701 kilométerre tankoltam 46.61litert, ami 6.65ös fogyasztás. Ebből a 700 kilométerből cirka 550 kilométer volt autópálya, a többi városi használat. Pályán keresni kell egy kisteherautót, ami tartja a 120 körüli tempót, beállni mögé biztonságos távolságra, szélárnyékba, és legalább egy litert spórolhatunk/100km. Nem hangzik soknak az egy liter, de aki sokat jár pályán, annak simán kijön a spórolásból az éves pályamatrica.

  28. Sairamark

    Sairamark5 órája

    nem akarja a Super Soco megváltoztatni a nevét? :))

  29. ARprint

    ARprint6 órája

    Szerintem megvan a benzines, a tisztán elektromos, és a hibrid autóknak is a maga logikája felhasználásban. Pl ez a járgány nekem tökéletes lenne, mert legtöbb út városon belül néhány kilométer, ami hosszabb többször nyáron út az balaton 50 kilométer ott tölteni tudom. Budapest, stb évi 10 út kb . És nem akarnék 2 autót fenntartani... Szerintem az ilyen gépek nekem valók.

  30. Dénes Gáspár

    Dénes Gáspár7 órája

    11:56 🤣

  31. Dániel Liszt

    Dániel Liszt8 órája

    Olvasva a kommenteket: "Túlteng a benzinfrász"... 😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Na mind1, majd legközelebb szerintem. Hybrid az lehet autóban használható, de nagyobban nem igazán. Főleg akkor nem, ha a 2 nagy márka gyártja, ami a Mercedes és a Volvo. Azokkal szív a Volánbusz, a BKV és a KeKo - Intertanker konzorcium is. Aki nagyon ellenkezni akar velem, annak az ajánlatom az, hogy mondjon egy számot 620 és 644 között. A válaszomban adok hozzá fordát és/vagy évet, amennyi ideje javít az adott busz.

  32. Harvey Pollard

    Harvey Pollard8 órája

    Kedves András! Nagyon köszönjük a videóit az elektromos autókról, személy szerint ezek miatt döntöttem úgy, hogy a következő vas full elektromos lesz (kb KONA),de.... (és tényleg csak építő jelleggel) Legyen szíves NE beszéljen még ennyit sem a belsőégésű motorokról mert borzasztóan látszik, hogy nagyon nem ért hozzájuk és hogy kettősmércével viseltetik a hagyományos erőforrások irányában! ;) Mégegyszer köszi a rengeteg villanyautó infót! Sok sikert!

  33. zseko77

    zseko778 órája

    Ez így egy vicc. Még kevert fogyasztással se sokkal jobb a mostani autómnál. Én meg sem adnám ennek (se) a zöld rendszámot, ahogy az összestől is visszavonnám ami nem tud legalább egy 80-100km-es _valós_ elektromos hatótávot. Nem ilyen wltp féle marhaságot.

  34. Zsolt Mezei

    Zsolt Mezei8 órája

    Én szeretem ha mocorog alattam az autó. Motornál meg aztán végképp. Nagyon zavar ha üzemmeleg motornál nem hallom és érzem az alapjáratot. Csóró lácos szívó 99Le.

  35. remixpizzazabalo

    remixpizzazabalo8 órája

    Ez annak jó akik ingáznak 10-20Km-t és a cégnél ingyen töltik. Sokat parkolnak pesten és kell a nagy bódé. Amúgy a 10kW ionity töltön német autópályán 0,79€/kW árnál 7,9€ ami 5,8L + fogyasztás kedves András. És nem +1L. Csak, hogy elmenjünk a falig. ✌🏼

  36. László Kulcsár

    László Kulcsár9 órája

    András, szerintem egy kicsit végletesen gondolkozol a PHEV témában. Egyrészt a világ, de még csak az országunk sem Budapest körül forog. Azt akarom ezzel mondani, hogy ne feltétlenül magadból vagy a környezetedből vonj le következtetéseket az átlagos használati szokásokat tekintve. Én is azt a tábort erősítem aki szerint rengeteg embernek a legjobb megoldás egy PHEV lenne, ami azért erősen pénz kérdése is. Munkahelyre, iskolába, napi max 40-50km ingázás, otthoni töltési lehetőséggel, és mondjuk kéthetente vidéki családlátogatás, évente 4 külföldi út. És a napi ingázásnak ugye nem feltétlenül kell 100%-ban EV módban mennie, hiszen ha csak Budapestet nézed, több irányból is autópályán megközelíthető az agglomerációból. Pont nem Csobánka felől, szóval teljesen érthető, hogy a Te felhasználási szokásaidhoz nem illik a PHEV, de nem vetíteném le ennyire egyértelműen ezt az átlagra. Azt is erősnek érzem, hogy a PHEV-ek kvótaautók lennének, erről megkérdezném a Toyotát, vagy a Mitsubishit is :)

  37. -_Richie96 _-

    -_Richie96 _-9 órája

    Szerintem nagyon is van lét jogosultsága, annak aki tudja is tölteni, de én egy középkategóriás elektromos autót vennék a Toyota supra mk3-m mellé mert viszonylag elég sokat fogyaszt s városba elég lenne egy elektromos is

  38. Péter Szendrei

    Péter Szendrei9 órája

    Ok... 140 tempomat 8,6l fogyaszt 1,8tonnas bmw f10 sor6benzines... Tényleg megéri a hiprid felár!

  39. bence Bence

    bence Bence9 órája

    Csak a dízel tedd el magad András szia

  40. Hard Player

    Hard Player10 órája

    mi az hogy örökmozgó nincsen ? van sok helyen, de csak kacat ! az a baj hogy az olyan kütyük amik sértik az energiamegmaradás törvényét előállítási költségük soha nem térül meg, ugyanis a kicsatolt többlet energia olyan kevés hogy jobban megéri napelemet és szélturbinát venni ugyanabból a pénzből.

  41. Gábor Dékány

    Gábor Dékány10 órája

    nincs ezzel semmi gond,ez az autó azoknak van kitalálva,akik hétköznap 3-4-5 km-eket mennek városban,hétvégén pedig kirándulnak,családlátogatnak,leugranak fürödni a Balatonra...mondjuk az igazi egy dízelmotorral kombinált lenne,dehát kellett a hangulatkeltés ,csakúgymint a koronavírusnál :D

  42. Csaba Krausz - Nagy

    Csaba Krausz - Nagy10 órája

    13:27 szépen fogalmaztad meg. Várni kell. Nem lesz ez oly egyszerű, mint ahogy kinéz. Városban én is azt mondom, hogy kell valami emisszió mentes dolog. De talán azzal is tudnának igen komoly előrelépést csinálni ha a lámpák is úgy lennének belőve, hogy amennyire lehet persze!!! Folyamatos tempót tudjanak menni az autók, ill. a parkolás. Nem egy ismerősöm van aki képes 40 percig keringeni egy parkoló helyért és aztán parkolásért fizetni akár 500 Ft-ot is óránként.... Ez a No komment agyhalál nálam. Akkor inkább rollerrel megyek bkv vegyesbe... A Fenti területeken is lehetne bőven fejleszteni. De ahogy Hanula Barna is mondja. Lokálisan jó lehet az elektromos autó, de a Petrol autókat nehéz lesz kiirtani...

  43. Charles Murcso

    Charles Murcso11 órája

    Nem akarok kötekedni, de figy, ez szerintem nagyon nem jó üzenet 2:30 után... Értem én, hogy 140-nél még nem kapsz csekket, de a pályán a kresz szerinti sebességhatár 130! A "sebességhatárokat betartva" a kresz szerinti sebességhatárt jelenti, amiről te beszélsz, azt inkább a "büntetéshatárokat betartva" vagy inkább a "gyorshajtva, de ezt még elnézik" kifejezés fedné le. Neked, mint akit elég nagy tömeg követ, jó példával kéne elöl járni, és nem bátorítani a hallgatóságot a permanens szabálysértésre (bár nem tudom, hogy itt nálunk jogilag ez már szabálysértésnek minősül-e, de Európában sok helyen nem nézik el)

  44. Benjamin Magyar

    Benjamin Magyar11 órája

    És mivan azokkal az emberekkel akik vidéken laknak és gyakran kell be menniük vala melyik városba az nem kifizető döb ha a város ban elektromosan haladunk városon kívül meg belső égésü motorral akkor nem lenne akkorra msog a városban meg a fogyastás is jobban alakulna nem

  45. Zoltán Benedek

    Zoltán Benedek11 órája

    De mi az a podkeszt? 😄

  46. Krisztiàn Kolozsvàri

    Krisztiàn Kolozsvàri11 órája

    Hajrá Euro6 +diesel! Enne kB 3litert! Nem kellene már erőltetni a Diesel utálatot! András próbálj ki egy Merci hibridet dieselel kutyulva!

  47. tamas tasas.

    tamas tasas.12 órája

    Hirtelen nem szabad átülni egy teljesen zöld autóba!Szerintem ez a phev is arra jó hogy az emberek megismerkedjenek az elektromos hajtású autókkal és közben megmaradjon nekik a benzin gőz is!Ez egy átmenet amivel megtudod fertőzni magad az igazi elektromos autózással és a következő autód már biztos tiszta lesz!

  48. FinalCutProXTesTer FinalCutProXTesTer

    FinalCutProXTesTer FinalCutProXTesTer13 órája

    A legtöbb esetben én is abszolút az elektromos hajtás mellett teszem le a voksom. Abban sincs hiba, hogy például a Tesla messze élen jár a többiekhez képest....DE... Ahogy te is többször hangoztattad sem az ergonómia, sem az összeszerelés minősége, sem az anyagválasztás és sok esetben a nyújtott szolgáltatásban sem hozzák azt, amit például ezek az autók tudnak, ennek ellenére luxus áron adnak nem luxus autókat. (vonatkoztassunk el a gyorsulástól mert azt vagy kihasználod vagy nem). Itt jönnek képbe a PLUG IN technológiák. A Skoda iV-t hasonlítottad össze a Tesla Model 3-mal. Ha meg azt nézzük, hogy árban nagyjából hasonlók, de mindent elmond a fejed az előző Skodás videóban, amikor az ajtót csukogatod. Már ebben a kategóriában is baromi sokat számít, hát még a 30-40 millás kategóriában, amiben pl a Model S játszik. Kint voltam Ausztriában a Teslánál mert hiszek a projektben és végig vettük a Model S-t. Azt állította a kereskedő, hogy ugyanazt tudja mint egy hasonló árkategóriájú német prémium. Aztán tényleg csak olyan apróságokra kérdeztem rá, hogy ülésszellőztetés, több variációs masszázs, szélzaj, nyitható tető, üléskényelem, futómű, szolgáltatások és hát nagyon nem adta ki. Persze ezek egy átlag embernek nem feltétlen fontosak de ha elköltök 30-40 milliót egy autóra akkor nem akarom hallgatni ahogy az autó pl nyöszörög, vagy csak a Skoda árkategóriáját nézem akkor már mondjuk a futómű, a menetkomfort, ergonómia akkor viszont számítanak. A Plug IN arra jó, hogy erre a technológiára rászoktassa az embert és majd amikor szépen jönnek sorban a jó minőségű Teslák és a német prémiumok is összeszedik magukat (nem SUV kategóriában) akkor lesz az elektromos hajtás ilyen szempontból alternatíva.... Addig meg bizakodunk :)

  49. flippo01x

    flippo01x13 órája

    teljesen igazad van abban h az emberekben nem hiszel.....flottaban telibeszarja mindenki a toltest, aztan meg alszenteskednek

  50. drumstickxxx

    drumstickxxx13 órája

    Masnapos vagy Andras? Annyit beszelsz felre ebben a videoban.

  51. Csaba Papp

    Csaba Papp13 órája

    "leteszteltem, és tényleg lehet vele 1.7l-es fogyasztással ingázni , de mégsem ajánlom mert nem hiszek benne hogy azemberek tényleg töltögetik is , de ha azemberek mégis, akkor a céges folottáknál aztán biztos nem , és úgyis csak a CO2 kvóta miatt gyártanak ilyet a gyártók" :-) , nem , nem csak a C02 kvóták miatt gyártják, hanem mert egyrészt 1-1 Tesla3 aksi mennyiségéből tudnak 5-6 PHEV-et gyártani, és jelenleg, illetve a következő 4-5 évben az akku gyártás lesz a szűk kapacitás, másrészt jelenleg 1-1 PHEV-et 1-1.5M felárral sokkal könnyebben el tudnak adni, mint 1 EV-t 5-7M felárral a benzineshez képest , és emellett valóban, CO2 kvótailag is jobban jönnek ki 5-6 PHEV-vel, mint 1db EV-vel , de még a környezet is jobban jár az 5-6 PHEV-vel, mint helyette 1db Tesla 3-mal, mivel akár 5-6x annyi elekromos kiloméztert is jelenthet a városokban, és 5-6x jobban ki vannak az akkuik is használva , mint az 1db tesla3 akkuja, amit csak hetente 1x töltesz fel.

  52. A Budapest

    A Budapest14 órája

    Azert ez az auto berles kulfoldre dologhoz szkeptikusan allok. Elmegyek mondjuk 7 napra horvatba akkor az nem olcso mulatsag egy olyan autoval amiben biztonsagban es kenyelmesen erzed magad raadasul semmit nem tudsz az allapotarol, ra mered e bizni a csaladod... Nem ismerem az autoberles arakat de ha mondjuk berelel egy 4 eves passatot 7 napra biztositassal, kulfoldi hasznalattal az tuti lesz egy 200 ezer. Ami meg 4 havi benzin koltsegem.

  53. A Budapest

    A Budapest14 órája

    Kezdenem azzal.hogy neked mindig van egy ket megjegyzesed ami iszonyu arrogans vagy eppen nagykepu. De mar kezdem megszokni es igy is proballak kedvelni, vegulis erdekes es hasznos amit csinalsz. Egyebkent a ne hivjatok eloadast tartani megjegyzesre gondoltam... Szerintem ennek semmi ertelme, eppenseggel mindenki tudja hogy pont jol jon neked minden penz (kinek nem) szoval max megirod szepen mindenkinek hogy szivesen tartok eloadast X forintert... Vagy ha ezert soha senki nem akar fozetni akkor a megjegyzesed vegulis ertheto. Amugy jo a video hossza pont ennyit kell meg rahuznom a kardio edzesre. Nekem is hibridem van, nem vennek tobbe hibrid autot. Miert? Mert gyenge es csak akkor fogyaszt versenykepesen egy dizelhez kepest ha iszonyuan nagypapasan vezetsz. Az egesz hibrid dolog kisse kamu, ugyanis az auto azert fogyaszt jol mert nem (tudod) neki nyomni... Vagy ha nyomod akkor esetemben azonnal 7 liter. Toyota auris. Szoval en vagy tisztan elektromosat vennek mar vagy egy leszarom mennyit fogyaszt autot aminek van ereje.

  54. vkbkhu

    vkbkhu14 órája

    Nem néztem át a hozzászólásokat....de én a helyedben felvenném az előadást amit tartasz és posztolnám. win-win.

  55. Lukács László - Az élet iskolája

    Lukács László - Az élet iskolája14 órája

    Még egy fontos infó az autó által mutatott fogyasztási értékekhez! A legpontosabb fedélzeti számítógépek is legalább 2-3 decilitert tévednek természetesen lefelé. Az általam tapasztalt különbség a valós és a mutatott fogyasztás között 0,5 liter és 1,5 liter között volt. Tehát itt a 7,1 liter az valójában 7,5-7,7 liter, a 8,5 liter az valójában 9 liter körül alakul. Ennek az eltérésnek több oka is lehet, nem feltétlenül az autó számításai tévednek. Csak egy példa: Már a benzinkúton sem annyi üzemanyagot kapunk sajnos, amit a kútoszlop mutat. Igen, sajnos a benzinkutaknak van lehetőségük azaz egy értékhatáruk amiben mozoghatnak a mért érték eltéréseiben. Persze mivel nem érdekük, hogy a mérőóra lefelé "csaljon", általában kimaxolják felfelé. Teszik ezt több okból is. Pl. a párolgási veszteség miatt, hiszen a benzin illékony anyag, valamint van szállításnál is egy érdekes jelenség, amikor az üzemanyag megérkezik pl. 30 C fokosan a tartálykocsiban, akkor nagyobb a térfogata, mint, amikor lekerül a földben nyugvó tartályba és lehűl 14 C fokra. Ez bizony több száz liternyi eltérést eredményez mínuszba. És ezek csak apró példák voltak. :-) Napi sok ezer liternél ezek elég komoly pénzek ám, amit persze mi fizetünk meg.

  56. Ferenc Szepcsik

    Ferenc Szepcsik15 órája

    Szia András! Köszönjük a tesztet! Nem sok embernek/családnak éri meg ez az autó, de nekem pont jó lenne. Legtöbbször 30-50 km-t teszek meg, de havonta egyszer van kb 120 km-es út. Egy évben meg 2-3 alkalom van mikor 2-300 km-es kirucc van. (Évente 9000-13000 km-t teszek az autómba.) Tehát nekem megfelelő lenne. :) Megnézném azt a Skoda "Egynyakút" :D Kíváncsi vagyok rá.

  57. FDToth2x

    FDToth2x15 órája

    Hat igen hosszu tavon plug in rosszabb lehet mint sima ontolto hibrid, gs450h 120-as ora szerint 7.0 liter, 130 ora szerint 7.4 liter, 140 ora szerint 7,9 liter. De 350 le. Es itt a skoda superb ami 7.0 plusz 21 kwh ami kb 9. Es az a szar kisloketes ocsak benzinmotor miatt van. Nem birja el ezt a testet. Ha kenne benn egy 3.0 v6,....

  58. Lajos Pápai

    Lajos Pápai15 órája

    Szia András miért nem e-niro-t veszel ?

  59. György Péter Kajdi

    György Péter Kajdi15 órája

    András! Kösz ezt a tesztet/videót is,de az ENYAQ-ot eniák-nak kell ejteni! (Škoda hivatalos oldala szerint)

  60. GRU

    GRU15 órája

    Végzett már valaki bármilyen számítást arról, hogy hogy nézne ki ez a hibrid világ ha fordítva lenne az arány a benzin-Diesel és elektromos járműveknél (busz, teherautó, autó). Mennyi töltő, ingyen parkoló, súlyadó, ....... lenne ingyen töltés? Csak hangosan gondolkodom.....

  61. József Görgics

    József Görgics17 órája

    A hibrid autók lényege nem elsősorban a fogyasztás, hanem a modern kis turbós motorok rövid távokon való használhatatlanságának (kormolódás, vizesedés, elégtelen kenés, stb) megoldása! Napi 2-3x2-3 km ovi suli járat tisztán elektromos módban, a legalább 30 km-es utak benzinnel, leállítás előtti 1 perces járatással és sokáig megbízható közlekedő eszköz marad elfogadható fogyasztással! Szerintem!

  62. Attila Balog

    Attila Balog21 órája

    Az 1,5-2 literes fogyasztást azért írják rá, mert 100 km távolságon mérik a fogyasztását az autónak. Feltöltik az akkut és 50 km elmennek 0 literrel, a következő 50 km óvatos vezetéssel( nem 140km/h) 4-5 literrel megteszik. Máris kijön a katalógus adat 100km-re. Ha te 500km mész feltöltés nélkül és nem töltesz 100km elteltével, akkor soha nem fogod a katalógus értéket elérni. Ha átlagosan pl.: 60 km eltelte után töltenél, akkor még jobb fogyasztást érnél el mint a katalógus (egy i-MiEV-t is célszerű 100km megtétele előtt tölteni) ! Szerintem ennek a kocsinak nem alternatívája a kis városi villanyautók. Minden a felhasználótól függ és abban is igazad van, hogy szigorúan csak annak szabad ilyen autóban gondolkodni aki otthon tudja tölteni!

  63. Szilárd Koczor

    Szilárd Koczor21 órája

    én a pinában hiszek

  64. hankypankymoody

    hankypankymoody22 órája

    Nahát, a hülyének is megéri! Én mindenesetre a 16 éves Toyota Avensis 1.8 T25 benzinesemmel ilyen távon (pályán) akár kicsivel 6l/100km alá is tudok menni, ha ügyesen tartom a legfeljebb 130-at. Hja, 1.5MFt az értéke vagy annyi sem. Hát ezért kár volt, ... mindenesetre örülnék még több plugin hybrid tesztnek, de ez annyira nem nagy buli, ez tény.

  65. Wagenhoffer Szabolcs

    Wagenhoffer Szabolcs22 órája

    Ahhoz, hogy egy kicsit környezettudatosabban élj, nem kell feltétlenül tisztán elektromos autó! 1. Munkába járáshoz lehetőleg használj tömegközlekedést, vagy biciklit 2. Ha kell, használt autót vegyél, mert az olcsóbb. A megtakarított pénzt használd fel környezettudatosan. - vegyél garázst, hogy télen ne kelljen motorjáratással kiolvasztani az autót, és azt legyen hol tölteni - rakjál fel napelemet, hogy CO kibocsátás nélkül tudj közlekedni 3. Ne tarts több autót, ha nincs rá szükség. (Így kevesebbet kell belőle gyártani.) 4. Városban járj elektromos hajtással (erre jó mind a plug-in hibrid, mind a tisztán elektromos autó, mindenki döntse el, melyik illik az ő életviteléhez a legjobban) 4. Az autót használd kíméletesen, úgy tovább bírja, és kevesebbet fogyaszt. Ennek megtanítására kiválóan alkalmasak a plug-in hibridek. A hatótávból azonnal kapsz visszajelzést, ha rosszul csinálod, és minden nap örömet okoz, ha jól vezettél. Én tömegközlekedéssel járok munkába. Feleségem plug-in hibriddel jár, hisz viszi a gyereket, jár bevásárolni. Ezt a napi rutint tisztán elektromosan teszi meg nap mint nap. A ház tetején napelemek vannak, így ingyen és CO mentesen fűtjük a lakást, töltjük az autót, készítjük a melegvizet a szokásos villanyfogyasztáson felül. Az autó garázsban áll, így nem gond a töltés (napi 5 másodperc, míg bedugom) és nem kell kapargatni télen az ablakokat. A jégeső sem okozhat kárt. A korábbi 6,5l/100km-es fogyasztásunk 2,5-3l/100km-re csökkent az autócserével. (áramot nem kell számolnom, mert a napelemről ingyen van). Nem okoz gondot a kirándulás a természetbe, vagy a falun élő nagyszülők látogatása, (mert ott nincs töltő) hisz a belső égésű motornak hála 800km feletti az autó hatótávja. Ha külföldre megyünk nem kell ilyen-olyan kártya, vagy előfizetés a töltéshez, szabadon módosíthatjuk akár menet közben is az útvonalat, mert nem kell töltést tervezgetni. Én úgy gondolom, hogy sokkal zöldebb az, aki napelemekkel termelt árammal fűti a lakását, mint az, aki elektromos autót vásárol. Hiszek benne, hogy sokkal tudatosabban él az, - aki használt benzines, vagy dízel autó helyett használt hibrid autót vásárol. - aki új benzines, vagy dízel autó helyett használt plug-in hibrid autót vásárol. Egyet értek azzal is, hogy aki teheti, és életviteléhez igazodik, az vegyen elektromos autót! De míg az előbbi két lehetőség szinte mindenki előtt nyitva áll, addig a tisztán elektromos autó vásárlása csak keveseknek érhető el. Fentiekre tekintettel én mindenkit arra bíztatok, hogy ne csak arról álmodozzon, hogy egyszer majd lesz elektromos autója, hanem azon is gondolkodjon el, hogy addig is vehetne egy környezettudatosabb hibrid vagy plug-in hibrid autót.

  66. Bregb Arega

    Bregb Arega22 órája

    Múltkor is mondtam, hogy a benzinmotor súlya kb. annyi mintha nagyobb (pl. 60kWh-s) akku lenne benne. Akkor meg azt cipelnénk akkor is ha csak 5-10km-re megyünk. Tény, hogy a plugint gyakrabban kell tölteni, különben hülyeség, ebben egyetértek. Nekem talán amiatt szimpatikus, hogy a kevés akkumulátor miatt amit a gyárak el tudnak érni, így több autót lehet a jelenben villanyosítani. Abban is egyetértek, hogy legalább 100km-t és hatékonyabb erőátvitelt kéne tudniuk, mert itt a villanymotor is a DSG-n keresztül hajt és egy ilyen sokalkatrészes váltó egy szimpla redukciós áttételhez képest rontja a hatásfokot. A tolyotákban a fő meghajtó villanymotor kb 2-3 áttétel után már a kerekekhez kapcsolódik (de jó lenne egy pkugin priusnál is tudni a kWh fogyasztást elektromos módban (na majd gepen utananezek)).

  67. István Farkas

    István Farkas23 órája

    Aki pl hosszu távra tervez egy új autót vagy max 3 éveset, kB 10 évre annak mi éri meg igazán? , minél kevesebb szervizkoltseggel később garancia után, napi 60km ingázásra foutakon,évente párszor hosszú út, turbó benzin, dízel, hibrid vagy használt elektromos?

  68. Marton Nemeth

    Marton Nemeth23 órája

    Sziasztok! Szerintem a fogyasztás mellett nagyon fontos szempont az is, hogy a belső égésű motor rövid távon nem melegszik be túl hamar üzemi hőmérsékletre, ezért kokszolódik, párásodik stb, rövid utakon tönkremegy. Kisvárosi, vidéki környezetben 2-8 km es odébbállásra esőbe, hóba, oviba,állomásra P+R parkolóig, mamához, gyógyszertár, posta, kisbolt , másik kisbolt, edzés, stb... Hétvégén városba be, másik mamához, kirándulni, vontatni néha ezt azt. Nekem például nagyon testhez álló megoldás (lenne) a plugin.

  69. István Gugyella

    István Gugyella23 órája

    Ahelyett hogy "rábeszélted" volna a plug in hybridre az embereket a dízel helyett, most az jött le a videóból hogy... ja, várjunk csak... nem... igazából épkézláb konklúziót nem lehet levonni a videóból ha valaki nincs otthon ebben a témában. Pedig sem ez a 7 liter, sem a vegyes 5 liter nem sok még dízelhez képest sem. Ehelyett 1,4 liter brühühü.... Ha évi 5000 futott km-ből 4000 km-t mondjuk 4 literes fogyasztással tettünk meg (mert nem tudtunk mindig töltögetni sem), és 1000 km pl külföldi út alatt 8 liter, még akkor is jobban megérheti mint a dízel és nem bérautóval nyaralgatni/vidékre utazni. Ha városban elektromos üzemmódban járunk többnyire, akkor egy kis benzineshez képest is sokkal jobb mert legalább helyileg nem szennyez. Talán egyedül egy 500 km hatótávra és 1 millió km futásteljesítményre tervezett elektromos autónál nem jobb ezekkel az átlagosnak mondható feltételek között a nagyobb kompromisszumokat félretéve, de ezt legyen aki megfizesse jelenleg, illetve/vagy ízlése ezeknek megfelelő típusokhoz. Ilyen egyszerűen el lehetett volna mondani viszonyításképp a többi meghajtáshoz képest. Nyilván mindenkinek ki kell számolnia ahogy mondtad, de az "én nekem semmi értelme nem lenne" szövegről lerí hogy hybrid ellenes szónoklat volt az egész. Kicsit jobban kisarkítottam volna ezt a dolgot a hagyományos belsőégésű meghajtásokhoz képest, mert valószínűsítem hogy téged nem flották hanem magánemberek néznek, akik nem biztos hogy első sorban teljesen elektromos hajtású gépjárműben gondolkoznak. Ennyi nézőnél már véleményem szerint nagy felelősség egy ilyen videó! Konklúzió: kb mindenkinek plug in autóval kéne járni, kivéve aki kimondottan városi autót venne, vagy napi szinten ingázik 500+ km-t. Aki ilyen vegyes felhasználású nagyobb autót akar mint a Superb, a városi szappantartók helyett, az véleményem szerint nyugodtan vehetne hybridet benzines és dízel társai helyett. Ezeknek az 1,4 TSI megbízhatóságáról nem nagyon hallani rosszat ha rendeltetésszerűen használják.

  70. bence sas

    bence sas23 órája

    12,5 millió ez az autó. A legolcsóbb tesla model 3 13,7 millió. (tesla.com-ról rendelve 340-es Forinttal) Nincs értelme ennek a hibridnek.

  71. Zsebcirkáló

    Zsebcirkáló23 órája

    Mi a búbánatos fenét csinált ez az ember az autóval? Hogy vezet? 7 liter úgy hogy még vissza is tölt? 110 lovas 9 éves Focus-szal 4,5l átlagfogyasztásba vagyok már 100k km alapján - pedig elég dinamikusan és hatékonyan vezetek. 8 éves sportautóval (Porsche Cayman - szívó benzin) volt, hogy próbaképp (ha nem tolom neki, hanem szabályosan, megfontoltan közlekedem, autópályán is max 150km/h) 7,8l fogyasztást csináltam vidékről Pestre menet háztól-házig, kb 140 km-es út volt. Különben így is 10l alatt eszik átlagban, úgyhogy sokszor eltolom neki, hisz hobbiautó. Különben nincs legjobb autó, preferencia és mindennapi használat kérdése kinek mi a legjobb választás.

  72. BelaBognar

    BelaBognar23 órája

    Persze, hogy nem Skoda 120! Az 30-35 éve volt a családi autó (igen, nekünk is). Most meg ez a családi autó. Egyébként az öreg százhúszasnál egy kis törődés (pl. a zsanéroknál és a zárszerkezetnél) és rögtön nem disznóól módjára kellett beqrni az ajtókat. (Ehhez kellett az a szemlélet, amit a mai napig tartok: az autó nem használati tárgy, hanem családtag.) 2005-ben ültem át a 120-ból egy Fabia volánja mögé (voltam és maradok Skodás) amelynél szintén nem kell ajtókat csapkodni. :)

  73. Tech and boxing

    Tech and boxing23 órája

    11:21 heti húsz napban ingázik😃😃😃

  74. Tamás Péter Németh

    Tamás Péter Németh23 órája

    Ugyan ezt a tudást egy Fabia combi-ba, vagy egy Octavia-ba, mondjuk jóval kevesebbért, és tuti sokan választanák családi autóknak.

  75. Péter Takács

    Péter Takács23 órája

    Ha má itt a kommentek között megy a kívánságműsor, akkor én egy Tesla Model 3 tesztet szeretnék, méghozzá a legolcsóbb verziót (Németországi ára 43 000 euro). :D

  76. csabyka88

    csabyka8823 órája

    Szvsz ez az autó amolyan nesze semmi, fogd meg jól. A fogyasztás vicc kategória, nyilván nem lehet összehasonlítani a teljesítményt, de egy Zsiguli pont ennyit evett...csak közben eltelt 30-40 év.

  77. Miklos Verebi

    Miklos Verebi23 órája

    Nincs tesla már ez is jo? :) Eddig nem az volt, hogy csak az elektromos, minden mással bűn járni? Szavahihető ember vagy...

  78. Gerrard Steven

    Gerrard Steven23 órája

    jó sok a fogyasztása

  79. Oszkár Bende

    Oszkár Bende23 órája

    Az én Audim ami 20 éves és 2.5TDI szinten ennyit eszik autópályán és szinten kb 1700kg :D szóval szerintem ez nem egy jó fogyasztás egy ilyen Skodától :)

  80. Gergely Ács

    Gergely Ács23 órája

    Ekkora autótól sok a 7 liter???? Ne mond már....... 400 km 140 nel 1,5 dizel turbó Grand scenic 7 személyjel !!!!!!!!! plusz csomagok ( nem kevés súly) ....... 6,8! Ok, városba nem jó, de pályára, szuper! egy személy 120 szal ..... kijöhet akár 5,2 re is.... pályán !

  81. P. Feher

    P. Feher23 órája

    Nem kezdek kicsiny regénybe, de egy országúton - tempomattal - megtett 50 km-re kíváncsi lettem volna... Azt tudjuk, hogy városban - egyértelműen - elektromos hajtással megéri... (úgymond tiszta, zöld rendszámmal ingyenes parkolás, klassz dinamika, nem kormozódik a belső égésű, etc.) Azt is tudjuk, hogy 130 "felett", amikor siet az ember mennyi... 6-7-8 liter, legyen úgy... ..., de egy hétvégi - országúton - kocsikázás egészen más, mint a cégautós 130 "felett" bunkózás a belsőben Abból indulok ki, hogy havi 20-22 munkanap tökéletes ingázni a munkahelyre, 20-25 km oda és annyi vissza (akár 50-50 km, ha munkaidőben is megoldott a töltés - mezei 230V-ről is fel lehet tölteni 0-100 %-ra az akkut egy teljes munkaidő alatt, a kérdés, hogy a főnök engedi-e); VISZONT - nagyon sokan hétvégén mennek el a nagyszülőkhöz, családi túrára, belföldi wellness-re, fesztiválra, nyaralóba... ééés (!) nem poén számukra autópályán nyomni neki, mint egy hülye, hanem 50-60 és 80-100 között krúzolgatnak az országúton, közben beszélgetnek és leskelődnek a közeli-messzi tájban... ..., azt pedig lássuk be, hogy az 1,4-es turbós motor nem ugyanazzal az fogyasztással viszi ezt a másfél - 2 tonnás autót (szülők, gyerekek és csomagok): - mutató szerint 100-140 között össze - vissza tempónál, mint - országúton elbattyogva a nem sietős emberek között (ebben az autóban teljes pihenés sok órát 50-100 km/h között "elhajókázgatni"); Lefogadom, hogy autópályán megeszi a 7-8 litert végig üres akkumulátorral, de az én verziómban (azaz, amikor utazik a család ténylegesen) 5-6 literből is kijönne... és az az 1,4-es turbós motor inkább való egyenletes közel 90 km/h-ra (mondhatni lendületet és rugalmasságot kihasználva 80-100 között), mint idióta autópályázáshoz - - - Horváth András-tól pedig kérdezem, hogy Genf-be autóval megy ?! Nem hiszem, hanem inkább repülővel... Horváth András-nak üzenem, hogy Németországba még sok - sok évig bátran lehet menni diesel Superb-vel AUTÓPÁLYÁN (130-150 km/h-val és végig egy tank gázolajjal), nem lesznek ám azok még min. 10 évig kitiltva, illetve, Európa nem csak Németo.-ból áll...

  82. Tibor Kovács

    Tibor KovácsNapja

    ez hülyeség aki sikat megy még mindig jobban megéri a dizel nem fogják még egyjó darabig kitiltani

  83. DangerousBunny

    DangerousBunnyNapja

    Nekem 16.000km erre van 1.8 liter fogyasztásom

  84. diego87HUN

    diego87HUNNapja

    8:51 Azért vártam, hogy megjelennek a Skodától és kirángatnak a kocsiból :-) 10:58 Olyan autót vegyetek ami pont jó. Autóvásárlási szakértőnket hallották :-)) 11:50 elektromos autóval is megtehető, igaz nem 3 hanem 10 óra alatt :-) Mondjuk nekem pont jó lenne: 2,5km a munkahely :-P Egy hétig simán menne töltés nélkül, a hétvégi bevásárláshoz meg ott a benzin motor és a nagy csomitartó.

  85. tom petrik

    tom petrikNapja

    Skoda Superb 2.0 diesel, 2018 évjárat, 150LE - 5,2 L-es átlag fogyasztás, 4,9 L hosszútávú túrán (1120 km 1 tankkal), éves futás 40.000km. Ja, és bő 3 Misivel olcsóbb hasonló felszereltség mellett. Plug in még nem az igazi utazós autó.

  86. Tamás Bakos

    Tamás BakosNapja

    Tök felesleges ilyeneket tesztelned András. Az igazi a tisztán elektromos. Lehet károgni,hogy drága. 100 éve is drágák voltak az autók és mégis elterjedtek.

  87. Péter Kalmár

    Péter KalmárNapja

    Következő autóipari fejlesztés : 100 km - es hatótávú PHEV, nulla literes fogyasztás, nulla gramm CO2.

  88. Róbert Nagy

    Róbert NagyNapja

    Regen emilyen adat meg volt adva azt az auto garantaltan tudta, Milyen baromsag 1.4literes fogyasztas. Egy moped tobbet fogyaszt. nemreg votl a dizelbotrany msot ez en allamositanama gyarat es avalodi adatokkal menenek az autok es nem gyartanak SUV-kat es le sem lehetne regisztralni uj szuvokat, akinek van hamarabrol azt igen es maris menne a kornyezetvedelem. Amugy merethez kepest nem rossz a fogyasztasa csak akkor tegyek ki azt nem 1.4.

  89. Dávid Angi

    Dávid AngiNapja

    Kedves András tervezel tesztet csinalni hybrid toyota rol? Amik nem plugin ok csak nehany uj prius :)

  90. KARR KNIGHT

    KARR KNIGHTNapja

    Hello András. Nos nagyon jók az epizódjaid és már egy ideje nézem. Rászolgáltál hogy ma megnyomjam a feliratkozó gombot. Na de mondok neked is valamit ami éppen a Cseh haverommal történt tavaly novemberben. Egy 306 peugot1,6 -os benzinessel elment műszakira és az emiszió mérésnél nulla értékeket mutatot neki. Azt hitték a műszer ment tönkre végül kiderült hogy a csávó 85% bioethanolt öntött bele. A helyet hogy megdicsérték volna hogy nulla szenyezést mutatott neki inkább kivákták ötett azzal az indokkal hogy a minimális értéket muszáj neki mutatnia ami a verdához van írva. Innentöl már csak egy véleményem lett hogy ez az egéssz szenyezési duma EU szabványban csak kamu. Ez mind pénzröl szól. Miaz már hogy az autonak egy minimálisan kell szenyeznie. Na szóval nekem mindegy. Én tiszteletben tartom mindenki döntését. Nekem Pontiac Firebird-em van és arra igyekszem hogy ne füstöljön nagyon de a többi marad a régiben. Nemakarok semmilyen bonyolult [email protected] mert azokbol elegem van.

  91. TheSzaboZE

    TheSzaboZENapja

    Gyorshajtottál, a 136 a 130 fölött van. Ez nem vita tárgya. Más kérdés, hogy mindenki ennyivel halad. Minden hibridet ilyen adatokkal kellene megadni, amit Te teszteltél.

  92. János Horváth

    János HorváthNapja

    Megtudhatjuk mennyit fizethet a Skoda ezert az eroltetett reklamert?

  93. Márk Varga

    Márk VargaNapja

    Egy kedesem lenne: Van mar tisztan elektromos toyota? Valaki ezt szokta irni valaki meg azt en meg nem tudok valaszt kapni

  94. Kornél Hegedüs

    Kornél HegedüsNapja

    Akkor inkább egy Toyota Camry Hybrid ugyanennyiért 5l-es fogyasztással.....

  95. Ármin Százados

    Ármin SzázadosNapja

    Villany autó párti vagyok de a Toyota camrynak kisebb a fogyasztása atlagosan

  96. Ármin Százados

    Ármin SzázadosNapja

    Opel ampera

  97. István Vancsura

    István VancsuraNapja

    Maradok a Citigonál :D

  98. István Toman

    István TomanNapja

    Én fanatikus elektromos autó rajongó vagyok, de ha már robbanó motorosról beszélünk az hogy a dízeles autókból a részecskeszűrő nyolc-tíz év után kikopik, nem igaz. Nekünk 12 éves daciánk van (320.000 km-t futott), euro 4-es, nem kormol, nem füstöl, nem eszi az olajat(és ez nem egyedi eset). Szerintem egy euro 6-os dízel kevesebbet szennyez egy euro 6-os benzinnél, mert lehet hogy ugyanannyi a gramm/co2, csak azt nem veszik sokan figyelembe, hogy egy dízel motor kevesebb liter kipufogógázt bocsát ki, mert alacsonyabb fordulaton dolgozik. És anyagilag is jobban jön ki az ember. Szóval ha valaki robbanó motoros autót vesz, inkább dizelt mint benzint.

  99. Koba Nagy

    Koba NagyNapja

    Udv, Andras! Tudom, nem egy legujabb megjelenes, de a Smart ForFour-rol nem keszitesz videot? Termeszetesen az elektromosrol. Kivancsi lennek (es szerintem meg sokan) milyen a Smart kisauto osszehasonlitva a Skoda Citygo-val. Mivel negyjabol egy arban vannak, es a Skoda-t nem lehet megvasarolni, talan a Smart lehetne egy opcio azoknak akik varosi kisautot szeretnenek.

  100. Pál Őz

    Pál ŐzNapja

    Tesztelj légyszives Toyota P3 / P4 Plugin--t :D Autopályán a 6 az már elég sok :D