Ez tényleg LEBEG!!! S03E113 - eWawe eMobility Show

Itt a rendezvény: bit.ly/2nbL47m
Pólóvásár: videosbolt.hu/magyarosi_csaba
Facebook: on. 1hc3BIa
Insta: magyarosicsaba
Zenék Spotify: spoti.fi/2Dgxd6a
Zenék Apple Music: itunes.apple.com/hu/playlist/magyarósi-csaba-s02/pl.u-6mo4lL8sK9gKmR?l=hu
A technika:
Olympus Kamera: bit.ly/2o7Nm5K
Objektív#1: bit.ly/2Dzds6I
Objektív#2: bit.ly/2De78W6
Objektív#3: bit.ly/2HTAZkC
Sony Kamera: bit.ly/2oYotGO
Drón:www.icentre.hu/termek/dji-mavic-pro-fly-more-combo
Osmo Pocket: www.djiars.hu/termek/dji-osmo-pocket
Állvány #1: www.manfrotto.hu/190-alu-tripod-kit-horiz-oszloppal-3-szekcio-3d-fej
Állvány #2: www.manfrotto.hu/catalogsearch/result/?q=ms0490a
Állványfej: www.manfrotto.hu/xpro-fluid-fej-fluiditas-valasztoval
Világítás: www.manfrotto.hu/lykos-bicolor-led-1500lux-1m-en-cri-93-5600k-3000k
Mikrofon#1: www.rodemikrofon.hu/rode_videomic_pro_plus_professzionalis_videomikrofon.php
Mikrofon#2: bit.ly/2oGB1Dh
Mikrofon#3: www.rode.com/microphones/smartlav
Ha csomagot szeretnél küldeni
Cím: Bp.,137-es posta, Szent István Krt.10. 1137.
Név: Magyarósi-Bánki Dóra
A Csomagra rá kell írni:POSTÁN MARADÓ!
értesítendő a küldeményről: yaskatir@gmail.com

Megjegyzés

  1. Never-Dying Vlog

    Never-Dying Vlog2 hónapja

    A kórház elött parkoltatok le,a városházánál,meg volt a tartalom.Nem vagyok helyi,de nagyon sokat járok arra.Jó volt téget ott látni Csabi!

  2. John Little

    John Little3 hónapja

    Láttalak Csaba amikor megérkeztél szerény kis városunkba.

  3. Bakti Tamás

    Bakti Tamás3 hónapja

    Óóó, ha tudtam volna, hogy Dunaújvárosban lesztek :(

  4. Mike

    Mike3 hónapja

    Malmö ben pl elektromosak a buszok :)

  5. Johnny Cs

    Johnny Cs3 hónapja

    ismeret legyen!Ismeret és pénz!Sok pénz!

  6. Szőke István

    Szőke István3 hónapja

    Nekem csak egy felvetésem szokott lenni, mikor is azt a töltő áramot ha szén, vagy atom erőmű állítja elő akkor bizony az ugyan úgy környezet szennyező továbra is. Onnan hogy nap, szél, víz felhasználásával töltjük akkor pacsi...!

  7. András Sőth

    András Sőth3 hónapja

    Tamás Denem annak nem valo auto... oszinten, aki nem szamol a karbantartasra annak kar auto. De ezek rohangalnak az utakon... a kivert katalizatoros, kikotott egr es a franc tudja meg mi... mert olcsobb mint megjavitani... viszont elektromos autot pont a felelossegtudatosabb emberek vasarolnak...

  8. Tamás Denem

    Tamás Denem3 hónapja

    @András Sőth Mint mondtam nem mindenki teszi félre. Ez a probléma, mert ehhez egy másfajta gondolkodás kell, nem elég csak odáig látni, hogy mennyit spórolunk vele.

  9. András Sőth

    András Sőth3 hónapja

    Tamás Denem es? Ettol meg jo elore lehet szamitani ra ugyanis az akkupakk elhasznalodasa tisztan kovetheto... mig a benzin vagy dizelmotor, vezerles es egyebek allapota nem... aki ennyire nem figyeli az autoja allapotat annak nemis valo auto. Ha csak havonta felreteszi az uzemanyagkoltseg felet, mar jol jart...

  10. Tamás Denem

    Tamás Denem3 hónapja

    @András Sőth Igazad van, hogy megspórolja a kiadást, csak ott van még a gond, hogy azt nem mindenki teszi félre.

  11. András Sőth

    András Sőth3 hónapja

    azt az elektromos áramot mindenképpen előállítják. Egy liter üzemanyag előállításához szükséges árammal egy elektromos autó átlag 40 km-ert megtesz egy városban. Ezt több mint a pest környékiek napi átlagosan, autóval megtett távolsága. Ha atom erőmű állítja elő azt az áramot, az fajlagosan még mindig tisztább, mint egy fosszilis tüzelőanyaggal üzemelő erőmű. Mellesleg, így legalább az erőművek fustje mellé nem füstölsz az autóddal... tehát ha váltasz elektromos autóra, csak és kizárólag jót teszel. Az is kamu, hogy az elektromos autó előállítása szennyezőbb mint a többié. Az akku gyártás sem akkora teher mostmár... és az akku pakkok messze többet bírnak mint azt "jósolták" Mire cserélni kell az akku pakkot, messze megspóroltad az árát a tankolásokon és a motor/váltó karbantartási költségein

  12. Morci

    Morci3 hónapja

    Vajon hogyan lesz megoldva a lakótelepeken az e-autók elektromos töltése, ahol nincsen saját lehetőség a töltés kialakítására, mint egy családi házban (kábel lóg majd az emeletről?). És kíváncsi vagyok mikor kezdik el drasztikusan az alap elektromos hálózatot fejleszteni Magyarországon.

  13. Tamás Denem

    Tamás Denem3 hónapja

    @András Sőth Egy kisebb lakótelepen van már akár 300 autó is. Ott érdekes lesz a helyzet ha mindenki 16 után akar tölteni. Jól hangzik, hogy telepítenek tölőket csak az a gond, hogy legtöbb helyen még parkolàsra sincs hely.

  14. András Sőth

    András Sőth3 hónapja

    a lakótelepek környékére telepített gyorstöltőkkel, munkahelyen, bevásárlóközpontoknál kialaított töltőállomésokon. De van videó yt-on hogy lehet kérvényezni töltőállomás teleptését szinte bárhova. Önkorményzat, lakóközösség stb, összehozható. Ahogy nvekszik az igény, húzza ezt magával

  15. Márton Taschek

    Márton Taschek3 hónapja

    "...HA tiszta az elektromos hálózat..." Nem az.

  16. András Sőth

    András Sőth3 hónapja

    de az elektromos halozat mindenkeppen termel... mellesleg sokat tisztul, mig az uzemanyag eloallitas hatalmas energiafelhasznalassal uzemel... es elektromos autoval jarva nem fustolod tele a kornyezetedet

  17. Ruck Roland

    Ruck Roland3 hónapja

    A legnagyobb terhelèssel az ipar (főleg a textilipar) jàr a vizek ès àltalànossàgban a föld tisztasàgàra.

  18. H David

    H David3 hónapja

    Hozd a nyuszimotort... :D Tibike örülne, ha hallaná! :D

  19. Szabolcs Hegedüs

    Szabolcs Hegedüs3 hónapja

    5:58 -nál jól felkészült az Úr, robbanómotor te jó ég XD

  20. András Sőth

    András Sőth3 hónapja

    Szabolcs Hegedüs akkor vedd mar elo a felsos fizika tankonyvedet pls...

  21. Szabolcs Hegedüs

    Szabolcs Hegedüs3 hónapja

    @András Sőth ez a kifejezes minden esetben helytelen, nincs olyan motor ami ne menne tonkre a robnanas hatasara. Az Ur, aki pedig a videon nyilatkozik hallhatoan nincs tisztaban a motorok mukodesi mechanizmusaval. Hitelesebb lett volna, ha egy olyan ember nyilatkozik, aki tanult jarmuszerkezettant.

  22. András Sőth

    András Sőth3 hónapja

    Szabolcs Hegedüs a kifejezes altalanossagban ettol meg helyes. Nem egy konkret motorrol volt szo hanem az elektromos motorral szemben allo tipusrol

  23. Szabolcs Hegedüs

    Szabolcs Hegedüs3 hónapja

    @András Sőth a hengerben nem tortenik robbanas, hanem gyors lefolyasu eges (kb. 10szer lassabb mintha robbanas tortenne)

  24. András Sőth

    András Sőth3 hónapja

    @Szabolcs Hegedüs nem... mindkét kifejezés helyes... ez 6. osztályos fizika tananyag

  25. József Kehi

    József Kehi3 hónapja

    Már lassan akkora sztár vagy mint M. Jackson. Mindenki veled szeretne szelfizni.

  26. n3cronka

    n3cronka3 hónapja

    Csaba! Birlak de konyorgom Neked ha legkozelebb felkernek egy reklamba ahol enekelned kell ne vallald el:)

  27. okostojas93

    okostojas933 hónapja

    Az a baj,H nem Európa a lég szennyezőbb ,hanem Ázsia , Afrika, India....

  28. okostojas93

    okostojas933 hónapja

    Helyes irasert bocsánat,nagyok az ujjaim a kijelzőhöz képest,és munkában is vagyok 😅

  29. okostojas93

    okostojas933 hónapja

    @Magyarósi Csaba az igazi kérdés H melyik médium politikai érdekeket,és melyik emberi érdekeket kepvisel.En is teszek a környezetert,és legyen igazad, érje bél a világ azt az elsődleges felfogást,H meg kell oldani a globális felmelegedést,minden lehetséges módon.Minden estere, örülök a munkásságodnak, érdekes,sok információval szolgálnak,és csak így tovább,és tisztább jövőért.✌️🤝

  30. Magyarósi Csaba

    Magyarósi Csaba3 hónapja

    okostojas93 nem. Az a politikai érdek, hogy ne fogadd el az adatokat. A tényeket. Utána mindenkinek be lehet adni minden hülyeséget.

  31. okostojas93

    okostojas933 hónapja

    @Magyarósi Csaba remélem igazad van.En nehezen hiszek mart bármilyen adatban,mivel manapság minden politikai érdek,gyakrabban repkednek a szavak mint a tettek,a globális felmelegedés megállítása ellen.

  32. Magyarósi Csaba

    Magyarósi Csaba3 hónapja

    ​@okostojas93 tényleg nem. Afrika baromira nem szennyező. Kevés embernek van autója, mindenki azt eszi, ami a közelében megterem, az emberek nem repkednek, nincsen 4k-s tévé és házimozi, nem isznak műanyag palackból, nem vesznek zacskózott, előre feldolgozott élelmiszert. Te jóval szennyezőbb vagy, mint egy afrikai, egészen pontosan háromszor: Afrika átlagos ökológiai lábnyoma 1,1 gha/fő, Magyarországé 2,9. Indiáé 1,16. Szóval nyugtathatod magad, de India és Afrika szegénysége folytán kábé annyit szennyez, amennyit el is bír a terület, ahol ez a szennyezés történik (és egyébként a szennyezés legnagyobb része azért jön létre, hogy neked legyen mobilod meg hasonlód). Te meg háromszor annyit. Kína mondjuk tényleg durva már, kábé ott tart, mint Magyarország.

  33. Ferenc Dégi

    Ferenc Dégi3 hónapja

    Addig amíg ilyen jól teljesít azország, hogy az autós emberek nagyrésze kénytelen tizen-huszon éves kocsikat venni addig semmi esély arra, hogy lehetőleg mindenki elektromos autókat vegyen.

  34. András Sőth

    András Sőth3 hónapja

    mindig van reteg aki oreg autokra kenyszerul, de ne ebbol indulj ki. Mindig van egy reteg aki uj autokat vasarol. Maganszemelyek, cegek stb. Ok a celpont nem az aki a lepukkant oreg dizelt hajtja a dugoban mert azhiszi (tevesen) azzal sporol...

  35. Győngyi Kelemen Lászlóné

    Győngyi Kelemen Lászlóné3 hónapja

    ezek tényleg nagyon jók meg minden csak kinek van rá pénze?

  36. András Sőth

    András Sőth3 hónapja

    aki amúgyis új, nem fapados alsó kategóriás városi vagy elővárosi autóvásárlás előtt áll... idővel megjelennek a használtautó piacon is alacsonyabb áron. Nem, nem lesz több a tönkrement akku a használtak között, mint a lepukkant dízelek jelenleg. Sőt... Mivel körülbelül 8000 alkatrészt spórol meg az ember a motor és váltó hiányával, sokkal kedvezőbb a fenntartási költsége.

  37. Alex Orbán

    Alex Orbán3 hónapja

    Az elektromos buszokkal kapcsolatban. Érdekesnek tartom hogy Kolozsváron ami jóval kisebb város mint Budapest mégis minden második busza elektromos. BP mi okból nem tud elektromos buszokat venni?

  38. Alex Orbán

    Alex Orbán3 hónapja

    @Dabaka93 köszönöm a részletes választ :)

  39. Dabaka93

    Dabaka933 hónapja

    Gondolom vagy nincs meg a szakértelem/pénz az üzemeltetéshez, töltéshez, nincs pénz a karbantartásra. Másrészt meg is válaszoltad a saját kérdésedet: Budapest jóval nagyobb város. A Wiki szerint több, mint 1500 busz van jelenleg a flottában, és összesen kb. 300 vonal van. Ilyen nagyságrendben elképesztő összeg lenne átállni elektromos járművekre. Most arról ne is beszéljünk, hogy felesleges is, hiszen a budapesti járműpark jelentős része meglehetősen fiatal, nem olyan rég vett a Főváros nagyon sok új (vagy újszerű) buszt. Persze nem ártana ezeket sem karbantartani, de egyelőre nem éri meg, pénz sincs rá. Amúgy régebben voltak hibrid Volvók, aztán lassan eltűntek (csak mostanában látok egyet-egyet), mert elvileg sokkal macerásabb és drágább az üzemeltetés és a javítás.

  40. Violet Tray

    Violet Tray3 hónapja

    A bevezető a világvégéről olyannyira nem igaz, hogy manapság már nem is "globális felmelegedésnek" hívják, ahogy a kedves úr itt megnevezte, hanem "klímaváltozásnak" amibe persze már minden belefér.

  41. Tamás Petró

    Tamás Petró3 hónapja

    10:23-nál a finom standupos kiutalás :D

  42. DanieL

    DanieL3 hónapja

    0:18 először azt hittem az a Tesla Taxi Szeged de nem, más a rendszám

  43. Istvan Somogyi

    Istvan Somogyi3 hónapja

    Végre te is szívhattál vasmű port... amugy ott voltam nagyon jo volt látni téged❤😂

  44. kajakóma

    kajakóma3 hónapja

    Kövessetek engem is pls, ha szeretitek a főzős csatornát.. Pacsi nektek🖐️🖐️😉😉

  45. Developer Zone

    Developer Zone3 hónapja

    Egy Magyarosi Csaba videó elott egy Magyarosi Énekel video :D

  46. Jázmin Kunos

    Jázmin Kunos3 hónapja

    4:27 ott vagyok 😳🤯

  47. Eszek Pill

    Eszek Pill3 hónapja

    @B p Nem rád gondoltam :DDD

  48. Eszek Pill

    Eszek Pill3 hónapja

    Ismerkedünk?

  49. B p

    B p3 hónapja

    Szóval te vagy az a kis cuki csaj :)

  50. Bence Horvai

    Bence Horvai3 hónapja

    Az irány jó csak sajnos már késő. Szerintem.

  51. Németh Dorina

    Németh Dorina3 hónapja

    8:17 ott vagyooook☺️🥰😍

  52. Carver major

    Carver major3 hónapja

    Üdítő ellenpélda (mármint hogy a benzines autók kiszoritották anno a villamossággal próbálkozó autókat), hogy alapvetően nem a benzines szék terjedt el a világban, hanem a villamosszék !!!

  53. Vendel Barina

    Vendel Barina3 hónapja

    Szia Csaba láttalak Bugacon a lófesztiválon féltél a lovon hallom féltél láttalak is a lovas kocsin

  54. Magyarósi Csaba

    Magyarósi Csaba3 hónapja

    Ki mondta, hogy féltem? Én kértem, hogy gyorsítsanak. Ha ott voltál, láttad.

  55. 0111 Karesz

    0111 Karesz3 hónapja

    Koszonjuk Csaba! Egy ilyen videóddal sokkal több információval látsz el minket és többet teszel a környezetért mint a kamu magyar Tesla nagykovetunk az összes videojaval!

  56. wetrzwqgrh

    wetrzwqgrh3 hónapja

    Én ha vennék autót kizárólag elektromos lenne már. WV ID.3 például nagyon bejön, és árban is jó lesz. De a legjobb, ha nincs autó. ;)

  57. TomY

    TomY3 hónapja

    LIKE aki dunaújvárosi

  58. Balogh Zsolt

    Balogh Zsolt3 hónapja

    Szerencsétlen eonos faszingernek fingja nincs róla, hogyan fogják ezt a problémát megoldani, korrekt válasz helyett csak hebegett meg habogott, elismételte a kérdést. :D :D Nagyjából ugyan ez a helyzet, bármilyen elektromos autózással kapcsolatos jövőbemutató kérdést tesz fel az ember gyakorlatilag bárkinek. A válasz ennyi tud lenni max.: öööö...izé...nemtom vazze, vegyedmegfeledemánmerezkellnekedaztkész! :D :D Nevetséges az egész banda úgy, ahogy van, H. Andrással az élen! :D Karottát bírtam minap néztem a videóját, fél nap alatt nem bírta otthon feltölteni a Tesla-t (amit tesztre kapott) negyedéig sem, úgyhogy a benzines motorja kis indítóaksiját is töltögette szépen, mert a Tesla-ra aztán várhatott... :D :D :D Persze ez is fejlődni fog, meg az elektromos autók is meg minden fejlődni fog itt kérem szépen, hiszen hallottuk a szakembertől a tuti, alaposan átgondolt és jól kidolgozott megoldásukat erre: fejleszteni kell. :D :D :D :D

  59. Magyarósi Csaba

    Magyarósi Csaba3 hónapja

    Valami ilyesmi volt a benzines autózás is száz éve. Valahogy mégis megoldották.

  60. Zoltán Szűcs

    Zoltán Szűcs3 hónapja

    3:49 Ez a halálom, hogy x százmilliókat basznak el ilyen buszokra és kispórolják belőle azokat a fejmagasság feletti vízszintes kapaszkodó csöveket, amiket egy túlzsúfolt buszon el lehetne érni.

  61. Zoltán Szűcs

    Zoltán Szűcs3 hónapja

    ​@1964pufi A függőleges kapaszkodókkal az a baj, hogyha oda beállnak az emberek, akkor azt akkor sem tudod elérni, ha 185 cm magas vagy. És ezzel egy mérnök adott esetben nem biztos, hogy tisztában van a tervezésekor, mert világ életében kocsival hozta-vitte mindenhova a seggét.

  62. András Sőth

    András Sőth3 hónapja

    @1964pufi nemkell torpenek lenni... eleg ha minden reggel egy szarul elhelyezett kapaszkodot kell markolnod 40km-en keresztul

  63. 1964pufi

    1964pufi3 hónapja

    Törpe vagy ?

  64. Komment Elek

    Komment Elek3 hónapja

    5:58-nál annyi de annyira lazán adja elő a kedves úr, hogy leesek a székről. 1. Az autógyárak nem önszántukból akarnak elektromos autót gyártani, hanem azért, mert az EU kibocsátási normák nagyon durva szigorodása miatt nem marad más választásuk. De ez csak az EU-ra igaz. USA-ban nincs ilyen fokú kényszer. 2. Mielőtt villanyautós nemzet lesz a Magyar, előtte az időközben átálló nyugati országokból, az összes használt autót ide fogják behurcolni, "mert jó lesz az még ide". 3. "Majd fejlesztünk". A nagy magyar rezsicsökkentés közben igazán kívancsi vagyok, milyen hálózatfejlesztés lesz itt, amikor a jelenlegire se költenek. 4. Még a jelenleg épülő társasházakban sem megoldott az elektromos autó töltése, pláne nem az, hogy többen töltsenek, és akkor még nem is beszéltünk arról hogy mekkora áramerősséggel lehet(ne) tölteni. 5. A már meglévő, de nem garázzsal épült társasházak előtt (már pedig nálunk ezekből van a több), az utcán parkoló autóknál kb sose lesz megoldva a töltés. Szóval szép remények, de kb 30- 40 év, mire ebből érezhető lesz valami kishazánkban. Persze értem én, hogy a marketingértéke miatt mostanában divat beállni mögé.

  65. Milcsicraft 1260

    Milcsicraft 12603 hónapja

    Kimentem volna mert Dunaújvárosba lakok de sajnos suliba voltam ):

  66. nem adom meg a nevem

    nem adom meg a nevem3 hónapja

    Én is😢

  67. kiskeni98

    kiskeni983 hónapja

    Szóval még egyenlőre totál placebo ez elektromos autó őrület (ráadásul drága is). Mert azért ne legyünk már naivak, a gyártása a hagyományos autóknak mondhatni környezetkímélőbb (elhangzott a videóban), ráadásul az elektromos autók CSAKIS akkor lesznek hosszútávon környezetkímélőbbek, ha TISZTA/MEGÚJULÓ energiaforrást használva töltöd, amihez meg sok szerencsét kívánok kb...

  68. kiskeni98

    kiskeni983 hónapja

    @Kötöny Harkai Én inkább a minél kisebb kockázattal járó energiaforrás híve vagyok, az atomenergia pedig rendkívül veszélyes tud lenni. Nem úgy van, mint mondjuk a légkör szennyezésénél, hogy olyan párszáz éve szennyezünk és még élünk, itt ha a hulladékot rosszul kezelik, ne adj isten robbanás történik, akkor az pusztító hatású lesz/lehet. Én ettől valahogy jobban tartok, mint a többi szennyezési formától és épp ezért gondolom úgy, hogy ez se nem megújuló, se nem tiszta energiaforrást nem biztosít.

  69. József Kehi

    József Kehi3 hónapja

    Magyarósi Csaba és az atom jó?

  70. Kötöny Harkai

    Kötöny Harkai3 hónapja

    @kiskeni98 Tényleg termel radioaktív hulladékot, csak azt elássák vagy zárt tárolóhelyekbe gyűjtik és nem szórják szét a légkörben, így alapból nem lélegezzük be. A veszélyességét illetően meg talán érdemes azt megnézni, hogy melyik szennyezésbe haltak bele többen, vagy szenvedtek különböző mértékű egészségkárosodást.

  71. kiskeni98

    kiskeni983 hónapja

    @Magyarósi Csaba Nem véletlen írtam, hogy nem akarok butaságokat írni, mert én sem voltam biztos magamban. Viszont ha már itt tartunk, az atomerőműnek nincs co2-kibocsátása, ez igaz, cserébe termel radioaktív hulladékot, illetve alapból veszélyesebb is lehet, ha rosszra fordulnak a dolgok. Nem teljesen jók még a körülmények, de az irányvonal tényleg rendben van. Egy biztos, olyan 5 évig tuti még csak elméleti síkon sem fogok gondolkodni elektromos autón.

  72. Magyarósi Csaba

    Magyarósi Csaba3 hónapja

    kiskeni98 mert rosszul keresel. Erre a 13 százalékra rájött még 2-3 százalék. Az 16. Meg NEGYVEN százalék atom, aminek szintén nincs co2-kibocsátása. Szóval 56.

  73. Szaszka

    Szaszka3 hónapja

    10:01 Hjundáj a kiejtés ^-^ (A nyuszimotoros beszólás zseniális Bödőcs átkötés...:D)

  74. Édesvízi Gőte

    Édesvízi Gőte3 hónapja

    Arról nem volt szó, hogy az elektromos buszok hűtést/fűtést egy külön dízelmotorral oldják meg aminek történetesen nincsen emissziója, mivel nem motormeghajtásra szolgál? Tesla egyébként egy nem hivatalos stopperórával mért idővel döntötte meg a Porschet (videó sincsen), amin nem gyári, kiszélesített kasztni, bővített hűtőrácsok, slick gumik, nagyobb fékek, más futómű, feltákolt spoilerek voltak, és erősebb akkuk, amit a pálya mellől egy DÍZEL generátorral töltöttek fel. Ennél nagyobb képmutatás, félrevezetés, becsapás, nagyképűség, hazudozásra is csak egy ilyen amerikai cég lehet képes, esetleg még a VW :D De jó a PR-juk, mert nem sok olyan ismertebb személlyel találkoztam eddig Magyarországon is, aki ne lenne megvéve kilóra, és ne rajongna a Tesláért. Talán Vályi Pista az egyedüli kivétel. És hát mi másra is lehetne legjobban kihegyezni ezt mint a nyugati ember legnagyobb státusszimbólumára, és hogy majd 2,5 tonnás 600 lóerős autókkal fogjuk megmenteni a bolygót, miközben sokkal nagyobb szennyezőkkel senki nem foglalkozik. Mondjuk azzal, hogy az ember naponta többmilió köbméter ivóvizet csak arra elhasznál hogy leöblítse amit a wc-be kitermel, többtízmillió tonna műanyag szemetet űrit az óceánokba, csak úgy virágzik a tervezett elavulás, halálra zabálja magát marhából ami úgy böfögi a metánt ami jobban szennyez mint egy 2 ütemű motor (a takarmánynövények amiket legelnek, műtrágya előállítása is borzasztó környezetszennyező), és télen 30, nyáron meg 18 fokra hűti a lakást.. Basszus már most fűt a fél ország, amikor 22 fok van szeptemberben, és szellőzteti az utcát :( A szén-dioxid több mint felét az óceánokban élő fitoplankton-tömeg alakítja vissza oxigénre, teljesen ingyen. A homo sapiens pedig hálából cirka tízmillió tonna műanyagszemetet ürít az óceánokba. Évente. Továbbá ne feledkezzünk meg a kiirtott erdőkről (ebben már nagyjából 90 százaléknál tartunk, az ötezer évvel ezelőtti erdőmennyiséghez képest). . És a teherhajók, repülőgépek, teherautók, erőművek emissziója egyáltalán nincsen szabályozva, és mi azzal foglalkozunk, hogy mi lesz az autózás jövője... Ez akkor lesz a jövő zenéje amikor fúziós erőművek lesznek mindenhol, valamint a tervezett elavulás is megszűnik, ugyanis borzalom gány ezek az új autók, a Tesla meg különösen. Tapasztalatból mondom.. 40 ezer után konkrétan hullik szét az autó és nagyon csúnyán kopik, romlani meg párezer km után elkezdett már, bele sem merek gondolni mi lesz ezekből 15-20 év múlva. Arról szintén nem beszélnek, hogy mi történik ha majd az elektro autózás olyan szinten elterjed, hogy minden ország költségvetésében egy hatalmas szakadék lesz a jövedéki adó kiesés, amit a benzines motorok adója ad? Most olcsó üzemeltetni, de ez egy mézesmadzag. Ezt a jövedéki adó kiesést ugyanis pótolni fogják. Abban biztosak lehetünk hogy nem fogják hagyni, hogy ingyen energiából üzemeltessük. Ha hagyták volna, akkor már 120 éve élvezhetnénk Tesla ingyenes kábel nélküli áramhálózatát.

  75. Bakó Zoltán

    Bakó Zoltán3 hónapja

    Kár hogy nem találkoztam veled :/ ha tudtam volna hoy jössz. Na mindegy majd legközelebb:D

  76. Istvan Botos

    Istvan Botos3 hónapja

    A minden Aldiba beletartozik a Vaci uti es a Pannonia utcai is? Mert foleg az utobbi nagyon várós!

  77. István Juhász

    István Juhász3 hónapja

    Telenoros reklámot kaptam a videó elején Csaba és András klippjéről...

  78. István Juhász

    István Juhász3 hónapja

    @József Kehi igen hupsz

  79. József Kehi

    József Kehi3 hónapja

    István Juhász inkább TELENOR!!!

  80. Bence Veres

    Bence Veres3 hónapja

    HAndrás-Magyarósi Csaba Tesla3 videót megnéznék.

  81. József Kehi

    József Kehi3 hónapja

    Bence Veres én nem😂

  82. Attila Szabó

    Attila Szabó3 hónapja

    Én csak anyit hozzá teszek a videóhoz hogy 👍👍👍

  83. Ázsiába Szakadtam

    Ázsiába Szakadtam3 hónapja

    "... tömegközlekedésnek hívják" - behaltam 😂😂😂

  84. [LP]MarKKせーボ

    [LP]MarKKせーボ3 hónapja

    11:03 xD Vagy nem tartja meg.

  85. Almasika1

    Almasika13 hónapja

    Goddamit, you had one job

  86. Mátéツ

    Mátéツ3 hónapja

    Ugyanezt akartam írni xD

  87. Attila Nemes

    Attila Nemes3 hónapja

    😂😂😂

  88. Supertitkos Titkos

    Supertitkos Titkos3 hónapja

    Csaba remélem ez az comment eljut hozzád és kicsit jobban beleásol a témába. Jelen pillanatban a jelenlegi euro normákkal (autókra kiszabott károsanyag kibocsátási rendelet...ami egymaga megér egy misét) egy átlagos benzines autó kevesebb káros anyagot termel mint bármelyik elektromos autó. És hogy hogy is jön ez ki, mikor láthatólag csillivilli tiszta? Az elektromos áramot is elő kell állitani valahogy, amit a nagy fogyasztók, Kina, Németország, India stb jelen pillanatban a létező legszennyezőbb szénerőművekkel végez. Ezen felül az akkumulátorok gyártása is hatalmas Ecolábnyommal rendelkezik nem is beszélve, hogy a Li-Ion panelek újrahasznositására jelenleg nincs mód. Most a legkorszerűbb benzinmotorok akár 50%-os hatékonysággal is üzemelhetnek. (az elégetett szénhidrogén ennyi százaléka végez érdemi munkát) A korszerű szénerőműveké kb 45%, még hozzájön az akkumulátor töltéséből és meritéséből származó veszteség (-5/7%), majd a villanymotor hatásfoka 90%. 1x0,45x0,95x0,9= 38,5% (felkerekitve) Igy remélem látszik az 50% és a 38,5%+ az aku legyártásához szükséges elképesztő kibocsátás, valamint az akkumulátorok elhasználódása hatékonyságvesztése, cseréje. Az elektromos autóval csupán a lokális környezetszennyezést oldjuk meg, olyan mint ha a kutyaszart nem összeszednénk hanem megvárnánk amig kerül mellé még egy kicsit, majd fizetnénk valakinek hogy bassza be a sarokba. Szerkesztés: ami a videóban elhangzik hogy x kilóméter után kevesebbet fogyaszt az egyszerűen téves. Valóban vannak ilyen kutatások amelyek azt igazolták hogy jelen körülmények között kb 10 év rendszeres folyamatos használattal sikerül BEÉRNI a Li-Ion cella gyártási költségét. A többit pedig addig is tároljuk a fent emlitett sarokban.

  89. Manyi Moszó

    Manyi Moszó3 hónapja

    @Magyarósi Csaba Azért írok kicsit hosszabban, mert nem piszkálódás a szándékom, csak más a megközelítésem. Önmagában jó, hogy az átlagemberek figyelmét felhívod arra, hogy mennyire fontos néhány kérdés, most pl. az energetika és a klímaváltozás ügye. Nekem nézőként nagyon élvezetes a lelkesedést is látni. Kiváló videókat készítesz, és igazi lelkesítő és meggyőző képességed is van, amikor ezeken keresztül sokakhoz szólsz. De nem vagy(unk) szakember(ek). Utánaolvasások, a szakterületeken készített interjúk is kevesek ahhoz, hogy laikusként az ember annyira átlásson területeket, hogy határozott állításokat tegyen. Épp ebből adódik, hogy szakmaiság-szerű, jelen esetben: ezekkel 'átlátom pl. a német, a francia stb. energetikai politikát' üzenetű álláspontokkal is célszerű vigyázni. Szerintem ezt soha nem árt szem előtt tartani, amikor az épp aktuális perspektívájából az ember az információközvetítésen túl úgy gondolja, hogy világosan átlátja a helyzetet, mi lesz 10-20 év múlva. Mert sokfélét olvashat laikusként az ember. Most ezt olvastam: Angela Merkel eredetileg fizikus. "..2021-ig 17 atomerőművet zárnak be Németországban, 2022-ben pedig a maradék három atomerőművet is bezárják, ha sikeresen végrehajtották a beígért energiapolitikai fordulatot." (ez egy origo cikk).. mint ahogy erről a beígért folyamatról is sokk cikk és álláspont található. Nem értek hozzá. Azt viszont tapasztalom, hogy a tisztán szakmai szemmel, életüket 1-1 témára feltevő ízig-vérig szakemberek is lelkesednek, de éppen a szélesen megalapozott ismereteik miatt nagyon körültekintőek is 1-1 állítással vagy lelkesedéssel kapcsolatban, ha adódik a lehetőség, hogy tömegeket befolyásolhatnak. Legyen az bármilyen terület. Ezért is állok meg mindig, amikor az információközvetítésen, véleményeken túl, laikus állítással vagy lendülettel találkozom. Persze fontos a lendület, de ugyanolyan fontos a szakmaiság, objektivitás és az egyensúly is, ha az ember határozott kinyilatkoztatást közvetít.

  90. cyrax

    cyrax3 hónapja

    ​@Supertitkos Titkos ok lovagoljunk lenyegtelen dolgon, adj 1 linket errol a motorrol , hogy 50%

  91. Supertitkos Titkos

    Supertitkos Titkos3 hónapja

    cyrax Alapvetőleg nem “csak” a szénerőmű a probléma. Hanem bármely fosszilis erőmű. Az általad csodamotornal nevezett szerkezet pedig képzeld letezik, ott pöfög egyes új kocsikban többelközt szeretett Viktorunk mercijében. 😄

  92. cyrax

    cyrax3 hónapja

    @Supertitkos Titkos OK, tegyuk fel van 1 helyes pont az egyenletedbe (amit tovabbra is ketlek), de mire ez a supermodern motor jon mar tenyleg bezarjak a szeneromuveket ahogy tervezik. Es akkor a sok latens szakertonek megszunik ez a vesszoparipaja, h "szeneromubol jon az aram" Mert a benzint a benzinkut allitja elo zolden napfenybol es co2bol. Esetleg nez korbe, h mire hasznalja a dunai finomito a 680 MWh aramot es hany tonna foldgazt, biztos elektromos autokat tankolnak belole!

  93. Supertitkos Titkos

    Supertitkos Titkos3 hónapja

    Magyarósi Csaba Köszönöm válaszod, utánanéztem és Németorszagban valóban változások következnek. Viszont ellenpólusnak hozhatnám fel kínát amelynek elektromos hálózatát túlnyomó többsegben mint megannyi országét fosszilis erőművek adják. Magyarországan tény es való egesz jól állunk. Ezen felül én továbbra sem támogatom a villanyautózást, annak ellenére sem hogy tanulmányaim éppen a közegben végzem. Az én véleményem szerint ha csökkenteni szeretnénk a kibocsátásunk ezer meg egy jobb és sokkal de sokkal produktívabb megoldás létezik. UI : A legkorszerűbb megoldásnak autózás terén én a hibridet látom. Egyszerre oldhatja meg a lokális környezetszennyezést, valamint amíg nem virít valamit a tudomány a hosszútávon történő felhasználásra ott a jó öreg belső égésű motor

  94. Bálint Orbán

    Bálint Orbán3 hónapja

    Kolozsváron nagyjából egy éve futkározik vagy negyven elektromos busz és folyamatosan nő a számuk.

  95. Sniper Barnabás

    Sniper Barnabás3 hónapja

    Ez hibás infó , mert a motorblokk elkészítése egy benzines autónál sokkal több CO-t termel.

  96. zsolt

    zsolt3 hónapja

    Ostoba az az ember aki elhiszi hogy mi átlag felhasználók tesszük tönkre a bolygót! Ők képezzék magukat! A nagy világcégek teszik tönkre profitért! Eladják neked a kicsit jobbat, kicsit újabbat, kicsit szebbet, kicsit modernebbet, kicsit, kicsit...Tudjátok mit tudtok tenni a jövőért? Nem veszel olyan cuccot amire nincs is szükséged, ennyi.... A többi a cégek felelőssége amit a FELHASZNÁLÓKRA HÁRÍT. "Fizess adót" mert szennyezed a környezeted. Miért nem ők fizetik?

  97. zsolt

    zsolt3 hónapja

    @Dark Bterv hu-gos.info/video/equahYe9oZG1YJ8.html

  98. Dark Bterv

    Dark Bterv3 hónapja

    @Magyarósi Csaba ennyi! ✌️😎

  99. Dark Bterv

    Dark Bterv3 hónapja

    @zsolt Baszod... te nem vagy normális... Irtál valami hatalmas baromságot amiben azért van valami...de nem túl sok!!!...Valamiért olyan érzésem van, hogy nincs életed és itt gondoltad majd megmutatod mennyire vagy tanult(idióta)...szóval számomra elég izzadság szagú a duma amit itt le nyomtál... Lopott idő...meg stb..🤣 ennyit erről... Vicc...képezzék magukat...ember te fel fogod azt amit leírsz??? Az átlag embernek ugyan úgy köze van minden hez is!!! A nagy cégek ugyanis az átlag emberek miatt tudnak létezni..minden amit gyártanak nagyon nagy részt az átlag embereknél köt ki, nem maguknak gyártanak!!!... Képezzék magukat...gyökér...!

  100. zsolt

    zsolt3 hónapja

    @Gonosz Jézus Még szép hogy szabályozzák őket, nem szeretnék abban a világban élni ahol nincsennek szabályozva ezek a cégek. Itt kapásból a lopott idő című film jutott eszembe. Egyébként kifejve ugyanazt írtad le amit az első hozzászólásomban írtam.

  101. Gonosz Jézus

    Gonosz Jézus3 hónapja

    @zsolt Nem igaz, hogy senki nem vonja őket felelősségre, nagyon komoly követelményeknek kell megfelelniük. Az iparban annyira szigorú szabályrendszerek vannak felállítva, amivel magánemberként soha nem fogunk találkozni. Olyanokat pedig nem lehet korlátozni, hogy milyen gyakran, mennyi új terméket dobhatnak piacra, ezért ez a mi dolgunk lenne. Csak az emberek iszonyat hülyék, mert státuszszimbólumot csinálnak termékekből, olyan baromságokkal foglalkoznak, mint a divat, és még sorolhatnám tucatjával. Alapjaiban van probléma az emberek gondolkodásával, ez manifesztálódik a cégekben és az országokban is, ugyanis azokat is csak emberek vezetik. Úgyhogy nem azt mondom, hogy azon a szinten nincs probléma, csak úgy hivatkozol a cégekre, mint valami külső gonoszra. Lófaszt, ugyanúgy emberek összessége...

  102. Beduin71

    Beduin713 hónapja

    Kornyezet tudatossag mindenaron, megeri igy is ?! hu-gos.info/video/gMWBb5_JYpOxhqM.html

  103. András Sőth

    András Sőth3 hónapja

    @Beduin71 csak azt hagyod ki a képletből, hogy az ott bányászott alapanyagok csak egy viszonylag kis része kerül az elektromos autók akkuiba. És azt, hogy ezek valüban szörnyű példák, de "szerencsére" nem minden bánya ilyen... az olajlobbi a mai napig amerikai, alaszkai őslakosokat, és azok területeit veszi el és teszi használhatatlanná... az afriaki országok és bányák mindennapi problémáinak forrása nem az elektromos autó ipar. A telefonodban milyen akku van? Szóval, ez csak egy apró szelete az elektromos autó gyártásnak. Mellesleg, már elindult az akku pakkok ujrahasznosítása. Tehát nagyban csökkenhet az igény a friss bányákra ebben a szegmensben.

  104. Beduin71

    Beduin713 hónapja

    @Hunfiu12 Ami inkabb zavar az egeszben, hogy mindenki es mindenhol csak a jo oldalarol beszel. Es az emberek tobbsege nem is akar tudomast venni rola. Biztos a kezdetekben az olaj iparban is voltak ehhez hasonlo problemak, de az 150eve volt. Es azota mekkorat fejlodott a civilizacio. Vagy van olyan resze a foldnek ahol az ember elet nem olyan fontos

  105. István Juhász

    István Juhász3 hónapja

    @Hunfiu12 jah, okés :D

  106. Hunfiu12

    Hunfiu123 hónapja

    @István Juhász Nem neked szólt.

  107. István Juhász

    István Juhász3 hónapja

    @Hunfiu12 dehogynem de nem minden indiában és afrikában van.

  108. Gyula Kiss

    Gyula Kiss3 hónapja

    A lexusnak volt ilyen lebegő gördeszka cucca:)

  109. Dark Bterv

    Dark Bterv3 hónapja

    @Fuelemuele igen, ahogy a faszikám kezében lévő is csak az felett az anyag "helett" tud lebegni🤣...

  110. Fuelemuele

    Fuelemuele3 hónapja

    az csak bizonyos felület helett működik...

  111. kristóf gyerek

    kristóf gyerek3 hónapja

    Ott lakok dunaújvárosba

  112. Dark Bterv

    Dark Bterv3 hónapja

    Aztammmindennnit!..🤪😂🤣🤣🤣

  113. salzdorfer

    salzdorfer3 hónapja

    vagy: Én is ott lakom Dunaújvárosban!

  114. Dorottya Illés

    Dorottya Illés3 hónapja

    Fura volt magamat és az osztályomat is látni ebben a videóban 😂😄😂

  115. András Dovalovszki

    András Dovalovszki3 hónapja

    És egy méltatlanul elfeledett része (bűne) az elektromos autó történetének: hu-gos.info/lstPLA3A4E982509272CD.html

  116. Vince Gaal

    Vince Gaal3 hónapja

    Nem az a baj, hogy tanker az emberiség, hanem hogy ki van lyukadva

  117. Game Universe

    Game Universe3 hónapja

    Egy jó kérdés. Ha egy olyan szupravezetőt összekötünk, vagy egy műanyaggal egymáshoz csatoljuk akkor lebegni fog ? Válasz : Igen ! (Kipróbáltam) :)

  118. toromon31

    toromon313 hónapja

    Éjszaka otthon töltve csak javítja a hálózat kihasználtságát az elektromos autó.

  119. Istvan Botos

    Istvan Botos3 hónapja

    @hard83 En pl paneleskent már a masodik elektromos automat hasznalom. Megoldhato. Egyre inkabb. Es keves a kotottseg. Tegnap en mentem vele videkre 160 km-t. Ma a csajom megy vele majdnem 200-at. Hetfon megint en megyek vele 150-et. Es ez nem egy 15-30 millios Tesla.

  120. hard83

    hard833 hónapja

    csak ha a zsákutcában a trafótól min 500m-re 10-en nekiállnak 3x32A-rel tölteni, olyan gyönyörű feszültségesés lesz, hogy ihajj. Esetleg a trafó is csak 100kVA... Ha nincs meg a megfelelő keresztmetszet a betáp irányon, akkor nem számít mikor töltenek. Illetve kellene megoldás a panelos lakótelepekre is, mert ott is mindenkinek van szinte autója, de ha nem tudja megoldani a töltést nem fog átállni.

  121. Manetty6

    Manetty63 hónapja

    Eautó idiocizmus. Ne higgy egy olyan csávónak, aki robbanó motorozik. Hanula Barna fasza előadást tartott ebben a témáben. hu-gos.info/video/bdaaZ3q0f5HWgmA.html

  122. cyrax

    cyrax3 hónapja

    @Manetty6"az elektron változott valamit az elmúlt 50 évben" nehez ugy komunikalni, h masrol beszelsz, eddig az energiahordozot szidtad mostmeg az energiat? A benzin is hordozo.. De tudom csak vicc akart lenni szoval mindegy is. Engem pedig csak annyi idegesit fel, h SENKI nem mondta, h megmenti a vilagot, honet veszed? Azt igen, h a varosokon rengeteget tudna segiteni. Viszont csomoan koztuk te is meg a Barna is keresnek mindenfele indokokat,/ugy hogy utanna se neznek h mit mondanak/ h miert szar, MINEK? Ez olyan mint mikor valaki felszed egy szemetet az utcan es akkor odamesz es leorditod a fejet h mitcsinalsz?! ez nem menti meg a foldet! Minek? Nem menti meg teny.

  123. Manetty6

    Manetty63 hónapja

    az elektron változott valamit az elmúlt 50 évben? :) félreérted. én, nem ellene vagyok a dolognak, csak egyszerűen felkúr, hogy a csapból is az folyik, hogy elektromos autó, miközben egy rohadt messziről indított dolog és az átlag full dilettánsnak úgy lesz köztéma a bolygó megmentése, hogy ugyanúgy a budira jár a szarjával, csak épp tömbösítve okádtatja a céót valami zöldmezős beruházás keretein belül a pusztában. (vagy a svédek gereblyére lépése a délamerikai cukor ültetvényekkel, amikor kitalálták, hogy milyen kibaszott zöld alkohollal furikázni.) plusz az összes megépített erőműnek -akár mi: szén, atom, szél, nap, faszom- ugyanúgy van karbon lábnyoma. (plusz a terület igényéből adódó környezeti impaktja. mennyire rohadt zöld pl egy kurva nagy szélerőmű park vagy napelem park.) nem szeretem mogyorósi csaba-féle műszakilag abszolút dilettáns ökörködést, meg félinfókat.

  124. cyrax

    cyrax3 hónapja

    @Manetty6 " liion technikát még mindig nem sikerült elhagyni. nagytömegben pedig nem létezik erre a felhasználásra más energiatároló". Miert a benzint/dizelt mar sikerult elhagyni? Valtozott valami rajtuk az elmult 50 evben? Meg az sem, h barki annak utannanez mibe kerul az eloallitasa. A liion meg evente atalakul. (Nezd meg a videot). A tomegkozlekedeshez meg nem kene liion v hidrogen cellas (tudod a masik teknika ami nem letezik) buszoklal jarni amihez tamogatni kene a technikat, h fejlodjon ? A villmos/metro meg nem arammal megy amihez eromu kell?

  125. Manetty6

    Manetty63 hónapja

    az a baj, hogy nyakrafaszra propagálják az elektromos autót, hogy mindenkinek azzal kéne járnia és megmenekül a föld. csakhogy, a komplett infrastruktúra lecserélése egy olyan álom, amihez rengeteg idő, pénz, társadalmi faszkódás, károsanyagkibocsájtás és más teknológia kell. plusz ugye az átlag jópolgár a panelelőtt töltene ráadásul gyorsan, akkor -ahogy a videóban mondta az ember- nem kéne télen havat lapátolni (ha még lesz hó). a közlekedés jövőjét egy nagyvárosban, nem az egyénenkénti autókázás fogja "megoldani". fel kell ülni a tömegközlekedésre vagy csak egyszerűen a biciklire. persze ehhez kényelmi áldozatot kell hozni. (mindaddig, míg nem lesz erre az infrastruktúrához alakítva a közlekedés.) főleg egy olyan kelet eu-s országban mint ez, ahol a állampolgári jognak és kötelezettségnek érzik sokan, hogy a budira is autóval járjanak. lehet itt számolgatni, meg hivatkozni 10 éves adatokra. de ez egy kvázi lassú szektor. a liion technikát még mindig nem sikerült elhagyni. nagytömegben pedig nem létezik erre a felhasználásra más energiatároló. laborkörülmények között félkörömnyi méretben szuperpozícionálnak az új tárolóplatformok.

  126. cyrax

    cyrax3 hónapja

    "fasza" hat nem tudom, teljesen eloiteletes, semmit nem beszel a benzin eloallitasarol, arrol igen, h mit fejlodtek a belsoegesu motorok. A dizel energiasurusege 13kwh/ 1kg benzin 12 , 1 villanyauto 100km-t megy 13kwh-al, most nezd hozza a fogyasztasod, h mennyire hatekony. Keres utanna google elso meglesz minden. A masik vesszoparipa az akkumlator gyartasa milyen kartekony. Ezzel kar lenne vitatkozni, mindenek a gyartasa az, viszont az a kerdes hogy melyik akkumlator? Mikor minden evben teljesen megvaltozik a technologia. A leggkarosabb a cobalt banyaszata, itt van a tesla h csokenti hu-gos.info/video/oal9oJO7pqWQe3k.html majd itt a teknika hogy nem kell majd: e-cars.hu/2019/02/05/szilardtest-akkumulator-gyarto-ceget-vasarolt-a-tesla/?fbclid=IwAR2qJVD_faghwo4iUUDsNxonewcwiS7C48dQPHzL9d3vpYSMTJNDL6xGz58 A kedves Barna meg fogott 1 10 eves szamot. De jo lenne Csaba ha ennek tenyleg jol utannamennel es lenne ilyen tevhitekrol is egy video. Egyebkent megegy gyorsan kigooglizhato szam, 3.56m kocsi van .hu es evi 17k km-t megyunk, ha MINDEN AUTO hirtelen elektromos lenne 8.9TWH kene az eves felhasznalunk pedig 45,4 twh. En nem erzeml, h emiatt kene annyi szenet egetni. Foleg h mostmar nem is a szen a kozellenseg www.portfolio.hu/gazdasag/20191020/el-kellene-felejteni-a-foldgazt-ha-meg-akarjuk-allitani-a-klimavaltozast-404491?fbclid=IwAR3r_nS3M_8QpTaUI00KsNssjuJP6Cg2Qo-ePsKKtqBRBe-tXn7rgDJ4THQ

  127. Christian Gyurity

    Christian Gyurity3 hónapja

    "Az első dolog ha az elektromos után ráülesz egy benzines motorra akkor egy ideig nagyon nem akarod a benzines motort" Nos én erre azt mondom hogy nem mind1 hogy milyen az a benzines motor

  128. Gonosz Jézus

    Gonosz Jézus3 hónapja

    Versenymotorokkal foglalkozik... Szerinted?

  129. janyjozsef

    janyjozsef3 hónapja

    Szia. Ki volt az a manus akinél egy akkora darab szupravezető volt? Beszélnék vele. Válaszodat előre is köszi.

  130. janyjozsef

    janyjozsef3 hónapja

    @Kevin Szabó Ok ok. De tudnál adni egy elérhetőséget? Köszi.

  131. Kevin Szabó

    Kevin Szabó3 hónapja

    A volt fizikatanárom😂

  132. janyjozsef

    janyjozsef3 hónapja

    @Bence Bujdosó Nekem van második is (úgy hívják, szupravezető). Csak nagyon kicsi. Kéne vagy 4..10db nagy. A nitrogén meg manapság nem nagy ügy. Tartályt meg lehet bérelni.

  133. Bence Bujdosó

    Bence Bujdosó3 hónapja

    csak pár db Neodymium mágnes volt nála, meg valami amivel -183 fok alá hűtőtte pl folyékony nitrogén.. Az elsőt nagyon könnyű beszerezni, az utóbbit már nem annyira de az sem lehetetlen. :)